"...so I did it in her butt (butt)/ right in the back of the Pizza Hut (Hut)"

Yo! Is he serious? Ray J is readying a new mixtape entitled Unkut. Haha ... way to try and push your mixtape off an over-hyped sex tape. This definitely goes down in the WTF?!?! category.

EDIT: Damn, Ray J goes all out on this. Disgracing the shit out of Kimmy. Voice mail recordings, slut calls ... wow.

Stream/download below.

01 DJ Kay Slay Intro
02 Sankes In The Grass
03 Bottom Bitch
04 Message #1
05 No Porno Shit f. Max Lux & Shorty Mack-EOE
06 Message #2
07 All My Bitchez Cash
08 Willie Shit f. Max Lux & Shorty Mack
09 Settle The Scare f. Max Lux & Shorty Mack
10 Roll Up f. Max Lux & Shorty Mack
11 Everywhere We Go f. Detail & Shorty Mack
12 Smokin' Weed f. Snoop Dogg, Nate Dogg, Shorty Mack & Slim Thug
13 26inches f. Shorty Mack & Detail
14 Outro

DOWNLOAD: DJ Kay Slay & Ray J - Un-Kut (Mixtape)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • http://www.hiphopremix.com Vizion

    *debates on checking out*

    ....wasn't ray going to do the porn gig?

  • http://www.hiphopdx.com/blogs/meka Meka

    that's the worst mixtape cover in the history of mixtape covers.

    kay slay lost.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    yea ... I ... just ... don't know what to say.

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    Meka, stop taking my thoughts.

    you and shake...psychics?

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    wow ... the tracklisting is something else too.

    this shit has voice mail calls from kim, etc.

    this is too much.

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    message to Ray J - in order to have a proper 90 min.+ sex tape, perhaps you should have more than about 5 minutes of sex and no more than 1 minute of you attempting to dance.

    Please.

    And then to base a mixtape off of such a shoddy sex tape?
    ........

  • http://www.hiphopdx.com/blogs/meka Meka

    argh... for the sake of music journalism...

    *downloads*

  • Capp-a-don

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    Ray J is my idol

  • milandadon

    Amanda you mixed like me . What are you mixed with other then sugar and spice lol .

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    what the...
    where did you come from?
    I have an admirer on 2dopeboyz now?

    not only is this place haunted, but it's turning into a breeding ground. I guess this is what happens when you start putting sex tapes up.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    sex tape = STILL pullin in numbers hahahaha

    *puts Meka's tape in draft

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    *waits patiently for Meka's tape to get posted*

    if only Meka sang/rapped. You could at least design a sex tape spin off mixtape cover that beats the hell out of Ray J goin in from the back, Shake.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    i'm sure if Meka TRIED he'd be better than ray j (at rappin/singin ... not THAT)

    sicko

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    oh yeah, I'm the sick one.
    I'm not the one posting the stuff.
    Keep acting like you don't have a dirty mind.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    *fantasizes about dirt and mud.

    shk.vur.drty

  • http://www.hiphopdx.com/blogs/meka Meka

    you two are sick freaks.

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    you're one to talk.
    2g1f.

  • bananaclipse(3.0)

    Both them thangs was nasty!!!!! 2g1f and 2g1c...but The Roots reaction was pretty hilarious...knucks seemed to enjoy it

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    You're nasty for knowing what I was talking about.
    Another mind forever scarred.

  • bananaclipse(3.0)

    my chick homegirl (HAD TO BE A ASIAN) told us to visit the site we did and now i scared for life...my brother took it pretty well that sick bastard

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    i have no clue. im glad. :)

  • bananaclipse(3.0)

    oh shake u will...hopefully...sand sadly lmao

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    never. i dont do those shits. tub girl, larvae titties... none of that shit!

    and if ANY of you try and pass me the link on some sneaky shit ill take your favorite pet and microwave it. true story.

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    oh god no.
    Shake, stay away from it.
    for your own mental sanity.
    watch the reactions to it but don't actually watch it.
    I'm trying to save your mind, I swear.

    *knows that no matter what, if someone sends Shake the video he's gonna watch it, just like everybody else has*

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    tub girl was weak sauce compared to 2g1c(f). mostly because those were still photos..

    these are VIDEOS.

  • bananaclipse(3.0)

    sorry shake, but it wasnt sneaky it was just the lainks ..lmao @ ur comment..idk wat tub girl is but im @work and aint bout to get fired for lookin at sum crazy shit

  • bananaclipse(3.0)

    as if they wont fire me for commenting here and not doin my job to begin with

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    check this out, Shake.
    http://sidewayspony.com/images/trough/production/2007/sep/13/43492_formatted_tubtattooqh3.jpg

    I mean if you've already seen tubgirl..you'll get it. not nearly as graphic though. but um...take note of what that is. WHY?!?!! why would you ever...

  • bananaclipse(3.0)

    cant wait to hear that lupe...im sure if i searched i'd find it but im waiting..tho i hate to do so

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    *doesnt click link. im good, thanks though.

    *bumps new Lupe.

  • milandadon

    Amanda you sexy thang

  • http://blogs.hiphopdx.com/ambassador amanda

    if you say so.

  • http://www.rap4sure.blogspot.com Guillemro

    I Can't download this shit, please sum one tellme it said to me "Invalid Quickkey. This error has been forwarded to MediaFire's development team."

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    it's called "expired link" i did up this in December. i re-upped it though, check the link again. enjoy (or don't).

  • http://fotolog.com/asian1/about porn and asian

    asian porn girls

  • Pingback: HipHopDX Blogs » Yung Berg Lost