.
  • Bueller?

    *sighs* Shout out to the only rapper I would rather see acting. Hancock looks great. Freestyle sounds awful. They should just let Andre 3000 murder this beat, and then let it go the way of the Caribbean monk seal.Come to think about it, that was even the beat. can sample a sample? *ponders*

  • http://www.theaudacityofdope.com Hyphen

    Damn, I was actually excited for a second. Until I heard the verse and realized it's from "So Fresh"

    http://www.youtube.com/watch?v=icqHCucFKGU

    great track though...Will's still the man. Thankfully he didn't really rhyme over this shitty beat

  • http://www.theaudacityofdope.com Hyphen

    "great track" meaning "so fresh"...not this blend hahaha

  • msloop

    pickyourshoes

  • http://www.myspace.com/ecadvakit Tha Advakit

    Will would rip this if he really rapped over this, people don't give him his proper respect.

  • Bigg Ray

    Jordan Countdown Pack (4/19) drops July 19th homie

  • http://www.atypicalsole.com Nudy

    vintagekicks.com (aka flight club) best sneaker store period...

  • http://www.myspace.com/kristinaortiz CaliGirlintheSouth

    hmmmmmmm...ok

  • 88andup

    To be honest, Will Smith was once a respected mc in the game. Old school wise, he can still rock the mic. However, 97 and beyond= DOnt ever touch a mic again...

  • 91&UP^

    big willy style = Classic

    Big Willy Style > Carter III

    who wants to argue?? lol

  • http://myspace.com/ebonycoe ebz

    wow Will Smith back to rapping? lol @ the pic up there. It wasn't awful ... lol @ how it ended.

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    its a blend just so you know. classic willy style

  • Oot
  • http://myspace.com/djhotsnoww LAKERS

    shits a blend