LL Cool J At Streetsweeper Radio (Video)

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=x4DvVWrxLx4]

Within the first 11 seconds, homeslice says he has "the most anticipated mixtape in the game right now." I lost interest - and called malarkey - right after. Shouts to the Best Of Both Offices.

Show Comments
  • Can someone define 'malarkey'?
    I've seen it I think twice in one day, never before in my life, but it almost looks like a word I shouldn't say out loud.

    IMO it means 'BS'.
    and do you say it 'muh-lar-key' or 'mal-ark-eeee'
    I mean what the fuck.
    2dopeboyz is not a place to strain my brain, man!

  • NiGHTMARE

    Doesn't require comments.

    Fuck that.

  • Linwood Rose

    Of course he gonna say he got the hottest shit out!

    Maybe he does, maybe he doesn't. (It's pretty damn good though.) He's trying to promote it! I think the mixtape is pretty solid though. And I think he really did go all in on this album, and that's all you can ask of an artist.

Albums

Weekly Dope v.18

Featuring new music from Danny Brown, Kendrick Lamar, Ab-Soul, Lloyd Banks, Ty Dolla $ign, Lil Wayne, and more.

0 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.18
DOPE 8       3 NOPE
Songs

Allan Kingdom - "Froze"

The MPLS native breaks out of a rut and starts to get in a groove again.

0 Shares
Comments Off on Allan Kingdom - "Froze"
DOPE 16       8 NOPE
Songs

Marion Write - "Drink A Lil"

The Vegas emcee is back for the third week in a row.

0 Shares
Comments Off on Marion Write - "Drink A Lil"
DOPE 12       1 NOPE