E-40 - The Recipe f. Gucci Mane & Bun B



Clearly posting this for the Bun B feature. Nah, I joke I joke. I kid I kid. I fucks with E-fizzle (for the most part). Gucci Mane? Ehh, nevermind. Shouts to eskay.

DOWNLOAD: E-40 - The Recipe f. Gucci Mane & Bun B | MediaFire

Show Comments
  • hellyeah

    40 is a legend and he deserve respect like everybody else

  • Peekay

    never been an e-40 fan. that voice and flow just irks me but to each their own.

  • word up but um shouts to pleasedontstare where the song came from in the first place

  • 4o fonz... always a fan

  • nice slap

  • Jacka

    Chico, I didn't know you come here. How come you don't update your blog as much as Shake.

  • 40 fan 4 life

  • pleasedontstare.com

  • my internuts is always gettin interrupted to upload stuff but yeah i always thought of runnin my site like this

  • Rell

    Cats download dis track for Bun But Especially for GUCCI; Gucci has flooded the streets with Bangers..

    On Deck, Add it up, Top of the World, Georgia, Lodi Dodi, Stunt, Put em on.... The list goes on

    E-40.. I'll never hate any rapper, but I dont enjoy his flow.

    Free Gucci Mane..

  • biditch

    haha is that a Rachel Ray sample??

  • damn i love you new song

News

ScHoolboy Q's New Album 'Blank Face' Drops July 8th

UPDATE: No more trolling with the Michael Jordan meme and Trump covers, the OFFICIAL artwork has been revealed.

206 Shares
Comments Off on ScHoolboy Q's New Album 'Blank Face' Drops July 8th
DOPE 60       19 NOPE