Tha Dogg Pound - Ya'll Know What I'm Doing f. Turf Talk (Video)

[vodpod id=ExternalVideo.746370&w=425&h=350&fv=]

*looks at video preview above.
Yep, that's exactly why I'm posting this. 100 Wayz coming soon.

Show Comments
  • http://kick-a-verse.blogspot.com Hillmatic04

    Man...Kurupt and Daz always go hard. Cali's been running shit all year. Can't wait for the album. These are my dudes!

  • Zach Black

    *Looks at the preview above
    Yep, thats exactly why i watched this video.

    But damn the song sucked.

  • http://www.yff365.com Joe King

    west west, yawl

  • dubsmith

    dogg pound biatch!!!

  • http://thehezyelnetwork.wordpress.com Jessa Hezyel

    ok now im in the correct post...anyhoo
    just when i thought black folks were going to progress….. smh

  • Boris

    skips to booty shakin parts
    that song was hot YUCK!!!

  • miker191

    when did Lady of Rage grow a mustache & start sounding like B-Real?

Singles

Joey Fatts - "Grindin'"

The Long Beach native tells us about the grind on his latest drop.

61 Shares
Comments Off on Joey Fatts - "Grindin'"
DOPE 14       0 NOPE
Singles

DJ Quik - "BBHMM (Remix)"

Oh, you thought he wasn't gonna hop on this?

109 Shares
Comments Off on DJ Quik - "BBHMM (Remix)"
DOPE 49       1 NOPE
Video

Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)

The Chi-Town MC mobs through the streets with his crew in his latest clip.

75 Shares
Comments Off on Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)
DOPE 27       8 NOPE
Singles

Chris Brown - "Liquor"

Breezy gets loose on his latest drop.

43 Shares
Comments Off on Chris Brown - "Liquor"
DOPE 9       14 NOPE