Chris Focus - Make Her Feel Good Freestyle

It's Friday folks! Now as most are feeling great, I'm sitting here dealing with bullshit on the computer. I swear I'm not gonna have any type of working PC if I don't fix all this shit fast. Anyways... Eazee Street & Chris Focus' Focus'd Fridays is here. Chris, your the homie but... take that damn NY hat off haha (no, seriously).

DOWNLOAD: Chris Focus - Maker Her Feel Good Freestyle

Show Comments
  • ha. take it off !!

  • Damn Shake, I was just paying respects to one of my favorite emcee's borough lol

    U already know it's Los Angeles til they drop flowers on my grave. FSE/FCC yup

Songs

KR - "Onyx"

Never fall in love with a stripper.

0 Shares
Comments Off on KR - "Onyx"
DOPE 12       1 NOPE