Eminem - Crack A Bottle (rmx) f. Ca$his & Bobby Creekwater

I dig how OnSMASH (which is where I got this from) referred to them as "understudies." I gotta start using that.

DOWNLOAD: Eminem - Crack A Bottle (rmx) f. Ca$his & Bobby Creekwater | Mediafire

Show Comments
  • Jason

    I like this version better than the original.

  • is there a new em verse? im too lazy to listen myself...

  • Jason

    Same em verse.

  • man. you have to be REAL lazy if moving your mouse and making like one click is too much work lol.

  • dubsmith

    dope!

  • Showman3000

    This song is so average & kinda boring. The original (the ghostwritt for Dre with only Eminem on it) and this remix (Bobby Creekwater & Ca$his) is no different than the version w/ Em, 50 and Dre. Kinda boring.
    Come on Aftermath we need better piff than this mediocre stuff!

  • Krhyme

    I can't wait to forget this track. I really hope King Mathers doesn't take the same route as Encore.

  • Kraunik

    Could of been better... Why does everyone except Em sound like they didnt really wanna do this track?...

    weird...

  • freshless

    Kraunik

    ROTFL! I hear what you mean.

  • Hoffa

    nobody wants to here Em now Aftermath finished..........................CAM/JADA/LOSO 2009 BRING IT!!!!!!!!!!!!

  • bambambigalow

    lackluster spittin, lackluster production. big dissapointment. like d original

  • stik to my gunz

    possibly the illest commercial, never passes up a spot on TRL, makin songs for the radio rapper out...but..why is he always on some goofy shit with his singles?

    i just dunno..the potential for em is beyond belief but i never feel his bullshit singles.
    i wanna hear dude on some heartfelt real rap..like now

Singles

Mani Coolin' - "It's Cool"

New music from the Los Angeles buzz maker.

6 Shares
Comments Off on Mani Coolin' - "It's Cool"
DOPE 14       3 NOPE
Video

N.O.R.E. - "Moments" (Video)

Our Drunk Uncle comes to town March 25th.

0 Shares
Comments Off on N.O.R.E. - "Moments" (Video)
DOPE 26       2 NOPE
Video

Balance - "Made It" (Video)

Off the Bay Area emcee's 41510 Redwall EP.

10 Shares
Comments Off on Balance - "Made It" (Video)
DOPE 12       3 NOPE