Pro'Verb - Persecuted Patriot (prod. Surock)

New single off producer Surock's upcoming EP, dropping this Summer. Featuring Pro'Verb on the m-i-c. And from what I've been told, Surock's LP that will be released sometime next year is going to feature the likes of Canibus, Pharoahe monch, Crooked I, Elzhi, Guilty Simpson, Joell Ortiz, Little Brother and more. We'll see...

DOWNLOAD: Pro'Verb - Persecuted Patriot (prod. Surock) | Mediafire

Show Comments
  • KAMUS

    thats 1 of da best feature list.....ever!!

  • Shake

    ^^i agree. i hope it's true.

  • why is AB's picture up though? LOL
    but yeah...this track is a classic.
    i vote more Pro'Verb on the blog...
    i'm just sayin though...lol

    Peace & Hip-Hop
    Lyriciss

  • Shake

    ^i upped the wrong pic haha.
    changing now.

  • TRUTH on the track. Kudos folk!

  • Mr Marcus

    whack

  • dontmatter

    Damn!! thats shit is DOPE!!!

  • Myth_Seeker

    i like the message a lot...if u think this is wack you must be in love with gucci or oj

  • Grindmanual

    WOW!!! AfuckinMAZING...

  • this shit is jamming...

  • Rawthedrummer

    This is Ill! Pro'verb is nice with it...Surock is Crazy with The Beats 4reel

  • Soulful!

    This shit is dope man! Been a fan of Pro for a minute now...real humble dude...killed the song...and of course Surock...had the honor of being in the Beatdown w/ him back in May...real talented as well..Both of them together= a PROBLEM!

Video

Problem - "Best P***y" (Video)

<-- Definitely not the kind of look on a woman you'd want to see, ever.

4 Shares
Comments Off on Problem - "Best P***y" (Video)
DOPE 15       6 NOPE
Video

Eff Yoo - "The Eff Word" (Video)

Off the upcoming album, produced entirely by Rediculus.

28 Shares
Comments Off on Eff Yoo - "The Eff Word" (Video)
DOPE 13       2 NOPE
Singles

Flume - "Wall F*ck"

The Australian producer's Skin now has a release date.

4 Shares
Comments Off on Flume - "Wall F*ck"
DOPE 17       18 NOPE