Introducing the Hardcore Gentlemen... (Video)


This has been a Brooklynati public service announcement.

Show Comments
  • whereitat

    wheres that beat from?

  • dalek

    That was my favorite song on the album.

  • T.Love

    damn. they channeled that early to mid nineties vibe PERFECTLY. props.

  • princeknowledge

    wheres that beat from

  • Trouble Maker

    Man can i borrow that nba jam in the background 4 no reason lol.

  • Pssssst

    good shit

  • DocCosmos

    hahah real hip hop


    That was great. These guys always come through on some creative shit. BK & the Natti

  • Dj Ill One

    Yo, you gotta do a song for the bitches! Classic

  • sam sneako

    hahaha classic shit


ShaqIsDope - "Stay Focused"

Off the Toronto native's upcoming Black Frames mixtape.

Comments Off on ShaqIsDope - "Stay Focused"
DOPE 21       2 NOPE