.
  • http://www.youtube.com/watch?v=VBh0LZjTWHc&feature=channel_page jayrock

    I didn't relize that the other one had bad quality

  • Jeff

    bleh

  • The Kid CK

    C-Sick is a beast on them beats!!!

  • AIr_Yeezy

    NaS is the greatest.

  • http://twitter.com/tommykreling Tommy

    SICK! Nas ftw

  • qwerty

    ima NaS stan, but this song sucks lol corny chorus n beat is boring.. but good for a teenager I guess.. better then cranc dat.

  • http://twitter.com/OriginalGlory Ronny Goines

    HES FROM CHICAGO!??!!
    YEAH!!!
    and yeah this beat is boring but, its Nas, he picks wierd beats

  • Myth_Seeker

    you think the beat is boring? seriously?? you guys have horrible ears

  • ck47

    @Meka any news on the album with Damian Marley?

  • http://www.myspace.com/334tilthedeathofme ADSix

    This shit is dope...at least the beat has some kind of progression & atmospheric qualities.

  • http://www.myspace.com/psymunsays psymun

    YES! i've been waitin for this

  • http://www.myspace.com/psymunsays psymun

    this song is great. sounds like some classic nas to me. why's everyone hatin?

  • No Label

    vintage nas

  • 91&^UP

    Does the girl on the hook sound like she has a speech impediment on this version also? cuz that sh!t drove me crazy and ruined the song lol

  • 91&^UP

    HEAVY Maloko sample on this beat btw, good choice tho still.

  • qwerty

    you think the beat is boring? seriously?? you guys have horrible ears
    ...........................................

    Sorry if I prefer beats like Black Zombie, Memory Lane.. but thats just me.

  • Impulse

    wtf @ this beat sucks this shit is hot.

  • http://www.myspace.com/334tilthedeathofme ADSix

    Oh yeah...the other version did have bad quality, c'mon. I hope that was sarcasm. If not, you should be able to notice the difference after listening to both.

  • The Most Hated

    why did we revert back to Sharebee?

  • SPank (Divided Souls Ent)

    This song is nice and many blessings to C-Sick. GOD Bless and Thanks. PEace

  • S.W. 28

    C-Sick name speaks for it's self. The kid is dope, and just to add my favorite rapper of all time on the beat is insane. Song is dope, hope to to hear more from this kid.

  • ck47

    someone upload this to usershare.

  • Brandon

    damn, not even a please?^

  • ck47

    ^
    Please?

  • Duke

    I hope they work together again. Maybe a remix?

  • Mike

    I don't notice a difference in quality. Maybe I suck at life...

  • J Kelly

    the pop ups with sharebee are SERIOUS!

  • def-o

    well nas did his thing, as for the beat... well it's very 90's nas-esque and a single notch above decent, pretty good for that kid i guess. but i think that chorus should be reworked.

  • rsdthrt

    srsly the beat dont matter this is vintage nas, feels good!!!!

  • http://twitter.com/fuhnahtik FUHNAHTIK

    Some of you are just eager to hate on the kid, the beat knocks & it's classic Nas. Oh, and the chorus? Not bad for real.

    Step ya speaker game up!

  • Cage

    This was dope with the crappy quality... Hook aint the greatest but Nas merks it....

  • WILL

    the other one was at 192kbs, this is at 320 apparently...

    songs is still sick

  • ….

    fuck that sharebee bullcrap

  • cya

    Sounds like a Super Bowl victory/Disney World moment for young C-Sick; I'm happy for the kid, (to say I'm jealous would be an understatement) the beat was pretty cool and Nas of course ripped it.

  • Riddlah51

    perfect beat for Nas! Y'all are wailin! This some lost tapes/It was written type shit...

  • Riddlah51

    And gas face @ the nigga givin up the sample...HERB!