Uncategorized

Shake’s Going Back to Cali…

blame it on Shake August 9, 2009

That’s right. As soon as I close this laptop lid I’ll be back on the road to Cali. Sadly, the trip will only be for two days but I gotta go and celebrate the release of my man Tino! You can’t beat a Sunday BBQ. The Soothing Session won’t be coming today (look for it Tuesday) but I’ll be back on time starting next week. Here’s to everyone having a great day and staying safe!

  • be safe cuzo

  • theycallhimjayayers

    have a safe and enjoyable trip man..

  • cali > wherever u clowns stay at

    ^true story

  • Gypzy

    damn. sunday is horrible again. tuesdayyyyyyyyyy

  • whoisthis

    DONT CLOSE IT WITH OUT THE SOOTHING SESSION PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rio$

    WOOT CALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Cali knows how to party

  • Lep

    That’s right, shakedown. See you at the BBQ.

  • Ninw0ne

    I hope someone kill your faggot ass or you get into a car accident and lose a leg or 2. You can be a no legged bitch then

  • jeffw

    ^smh

  • wth

    @Ninw0ne Soothing Sessions Will Be Back No Need For That

  • lol @ wth.
    and shut the fuck up @ninwone. Goddam e-thuggery- you’re not doing it right.

  • TeGo

    westcoast!!

    that’s wassup..

  • drive thru oklahoma city on sat. and come to jabee’s “MUST BE NICE” mixtape release party. mac lethal, el prez, black spade, jabee, rob viktum. plus we’ll get you in for free.

  • SuperJew

    New York never wanted you Mekka bitch . We Run New Yawk cowards cali is only good for its weed thats about it loser!

  • SuperJew

    Shake*

  • Benny Blanco from Da BriX

    pssst, gay ass bear, Cali really ain’t shit to be honest

  • D.

    shake i’m going to australia next week can you make a post and inform everybody about this,cause i’m sure they all really care. get it?

  • cali > rest of the world

    truer words have never been spoken

  • “shake i’m going to australia next week can you make a post and inform everybody about this,cause i’m sure they all really care. get it?”

    i’m sorry, and you are? dumb ass coming from a dipshit named “d” really does nothing to me. maybe next time you’ll find a way to be clever.

  • Benny Blanco from Da BriX

    “shake i’m going to australia next week can you make a post and inform everybody about this,cause i’m sure they all really care. get it?”

    HAHA, this comment just shitted all over this post & Shake, ur reply shows it obviously bothered you so don’t front.

  • D.

    haha yup^

  • joe

    shake is super duper cool . meka isnt hes a nerd .I know you got safely to california and i hope u like it better there then stupid ass new york . new york is full of dudes who act like haters and bitches . Jealousy is a major problem with most people on this post and the loser who said something about australia go eat a dick bitch .