Mike Posner - One Foot Out the Door ep.1: Back To School (Video)

In the premiere episode of Mike Posner's web series One Foot Out the Door, Mike heads back to Duke University for his Senior year but before he can even take a breath, he's off to Atlanta for a show at Emory University. Tune in as Mike talks about going back to college with a record deal, what his life will be post-graduation and his upcoming packed itinerary. Tune in October 14th for episode 2 as Mike rocks a show at Duke with Wale and heads to Virginia Tech with superproducer/partner-in-crime Benny Blanco.

PREVIOUS: Mike Posner and The Brain Trust – A Matter of Time (Mixtape)

Show Comments
  • http://alwaysgohard.blogspot.com Mark-J

    I been saying Posner is that dude sense day 1...I thought this was gonna be a tape though. Damn I guess we'll have to wait some more

  • mike

    that concert at tech was at my house...BONG

  • bummer
  • Taber

    Tape will be out on the 29th of October.

    Can't wait!

  • DopeSir

    Kid looks dope

  • XYZ

    Colin Munroe > Mike posner
    nah i'm jut kidding mike posner is the shit

  • ThatBOydnice

    love this guy no homo hes like the cool version of asher...idk why but asher just seems like a dick

  • n88888888

    I seriously cannot wait until this new tape comes out. I would pay for that fucker!

  • Fink

    Does anyone have the opening song thats on this and the trailer? shit has been ringing in my head since it first got posted

  • Fink

    SHAKE! work your magic and get a hold of this opening song Shits been ringing in my ears since i heard it on the trailer

  • ballermal

    they say the name of the song at the end smart guy - mirrors edge feat bun b

  • AreEn

    Damn, I read the text as Sept. 29th and was wondering why I couldn't find the tape. I'll be waiting.

  • Chi1o6

    this kid's gay

  • Chi1o6

    this kid's gay

  • Pingback: What’s Going On – 10/1 | Hip Hop At Lunch()

  • KSEE

    Mike Posner for prezident!

  • ra

    actually the opening song title isn't at the end..thats for the song at the end smart guy,

  • Mark_NYFL

    mike posner ftw.


Post Malone - "Too Young" (Video)

Lounge around New York City with some friends in his latest video.

Comments Off on Post Malone - "Too Young" (Video)
DOPE 41       19 NOPE