.
  • http://www.myspace.com Pandora

    lol seeing the "(..)" makes me think you don't think it's a classic album.

  • DASHBOARD

    DO RAE HAVE ANY VIDEOS ON TV OR ITS ALL FOR THE INTERNET THE INDRUSTRY IS FUK UP

  • SUPERSLIM64

    it is indeed classic...and it is the album of the year...am Im enjoying the hell out of these vids

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    @Pandora

    oh no... when im being sarcastic i usually use italics haha.

  • Mark_One

    Cant wait

  • Donthetron

    you driving a maybach and putting these weak ass videos out? cmon son im a fan rae but hire one of these hot directors like Rick Cordero or BB Gunz or Derek Pike or even Picture Perfect for God's sake, they cant be chargin that much and even if they are I know u got it ma nig.

  • Dean the Kween

    If Catalina vid looks like this low budget trash im gonna be pissed, Walk Wit Me, and now this SMH

  • chef

    who cares about low budget? in my opinion they are still entertaining. just focus on the track. speaking of the track, does anyone else think this was the best on the album? linx2 is classic.

  • http://myspace.com/dynamicshots DynamicShots

    I think my favorite right now is Kiss The Ring. The beat on that shit is crazy. And what is Rae gonna do a video for every song?...lol

  • Cage

    Walk wit me vid was aiight to me... this should be bangin...

  • http://www.yaboyrampz.deviantart.com/ YaBoyRampz

    Wow, Rae has been mad productive on this one! It's like he's risen from the dead or something. I don't think I've ever seen a Wu member this active at promoting their album, not even Ghost.

  • antsoready

    Surgical Gloves is the dopest song on the album. I like that Kiss The Ring joint too.. and 10 Bricks too.

  • DASHBOARD

    rae cake up off this album $10 a album and he push over 100k and he independent kill it pocket wise he probaly made more off this album then jay z made off his