Get Busy Committee - Chillin' Out Maxin'

The Get Busy Committee (Apathy x Ryu x Scoop DeVille) recently dropped a leak off their upcoming album, Uzi Does It (10/27), which will be released on an Uzi shaped USB stick (no, seriously). And from what I remember... only a webrip of the bonus was out there so I included the CDQ. Both can be downloaded in a .zip here. Also.. be sure to support Apathy and cop that Wanna Snuggle album!

DOWNLOAD: GBC - Chillin' Out Maxin' | Mediafire
BONUS: GBC - My Little Razorblade | Mediafire

Show Comments
  • derrik

    dope song... i still watch Fresh Prince daily

  • Original. I respect the fuck out of that.

  • jackkerorap

    where can you pre order that shit lol

  • Starks

    That Uzi USB Stick is dope, is there any artwork for the album though?

  • dirtymexican

    yeah i copped the ap album and its pretty dope .. apathy never disapoints .. and so much good shit comes out on the 27th .. gbc , tech , and i know another one or two i cant think of .. this month had some dope releases

  • dat nigga

    I will punch that Koala right in the fucking face, look at him thinking he's hard with a machine gun. You ain't shit .

  • blazer

    Me likes this shit

  • Huh?

    Need. That. Uzi.

    ...

    Now.

  • BDP rereleased Criminal Minded last year on a 9MM USB check it: http://www.undergroundhiphop.com/store/detail.asp?UPC=TEG1103ACC

  • Hof

Weekly Dope v.01

A mix of the best tracks of the week—featuring JAY Z, Gucci Mane, Trey Songz, Meek Mill, T.I., Lil Wayne and more!

10 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.01
DOPE 35       8 NOPE
Singles

SiR - "Tricky"

This thing called love.

14 Shares
Comments Off on SiR - "Tricky"
DOPE 35       1 NOPE