Rosa Acosta - UrbanWorld Interview (Video)


She stretches. That's all you really need to know.

PREVIOUS: Rosa Acosta’s KING Magazine Spread

Show Comments
  • kanne


  • KC_Mafioso

    This dude Meka...


  • Marcus B

    Lmfao @ the .gifs


    *DEAD* ....i think Meka got how everyone feels in those gifs lol.

  • Verse

    The Chappelle gif. >>>>>>>>>

  • bc1391

    That Scarface gif is disturbing.

  • TheRealBigMeat

    those gifs. ^^^ = Hilarity
    Dave Chappelle haha

  • Tiiz

    Somebody PLEASE shoot up a link to that Chappelle gif! lol

  • G.J


  • N-turn

    Dave Chappelle gif is funny as shit

  • Pingback: A Kid Named B » Blog Archive » Rosa Acosta, need I say more?()

  • jei

    What time frame does she "stretch"?

    @Tiiz... you don't need someone to shoot you a link... just freaking right click the image... the internets isn't hard.

  • jei

    Man I went thru that entire video for that...? YAWN...

  • Charlito

    very nice. wheres the next spot u djing? Rosa Acosta is mos def riiiight

  • dadon

    where was the almost coochie shot lol????

  • jei

    At the very end she does her "split" that isn't even much... just something pussy starved lames would go gaga for. She's fine though regardless.


D.R.A.M. - "Caretaker (Extended)" f. SZA

The VA rapper calls on the TDE singer on the new version of the Social Experiment track.

Comments Off on D.R.A.M. - "Caretaker (Extended)" f. SZA
DOPE 60       4 NOPE