.
  • http://www.holdmycoat.com Max Gredinger

    first.. finally

  • waldo

    sick video

  • DFEE

    SCOTT MESCUDI IS THE MAN!
    BUT I CAN DEFINETLY SEE THIS BEING A #1 SINGLE..

  • DMV_resider

    Yeah kinda. the first episode of entourage is alright nothing like the later seasons. itll build up but you can tell its got promise. Song is dope too

  • mad

    that first episode was mad relatable...and i just realized i like this song now lol

  • Patrick G

    cudi is cool

  • Marcus B.

    Haha cosign mad, when I heard it before I wrote it off as meh. Digging it now though.

  • http://www.youtube.com/zahlberg jones

    The beat reminds me of requim for a dream

  • lak3rzf4n

    hahaha reflections were hilarious; well done

  • http://myspace.com/btmusic808 bruceleeroy

    cool cool..

  • seattle mike

    tight song, tight visuals. guetta looks like such a clown though.

  • blazer

    I don't get requim for a dream at all... have you even seen that movie you crackhead?

  • http://datnewcudi.com Cudder

    Cudder is amazing

  • john blaze

    Like the song, I can fuck wit the song, but the pants are way too tight...

  • DopeSir

    SICK ASSS VIDEO. lol at first im like,"wtf, this is lame, but then the concept came out, and im like, shit niga thats DOPE!" haha

  • Musikfiend

    This will probably be a big international record for Cudi.

  • Luke

    dope and funny

  • http://www.mikedreamsmusic.com M. Hannah

    I hope this becomes a huge record! I agree it probably will. The song is awesome and addictive and the video was super creative. Good stuff.

  • fraternal

    Kid Cudi could not even make a David Guetta song sound nice without the Do...DOooo... bullshit ! What does he sing? Nursery rhymes? Mscheewww. The marketing got y'all, I see....