A.T (of Language Artz) – Year Of The Artz

Today we bring you a face you might be more familar with, A.T. His contributions include Bermuda Triangle, Raw Rap Shit: The Menu and his solo project Random Thoughts. He's teamed up with Thr33zy McFly for the Fusion Technique coming in the near future.

DOWNLOAD: A.T (of Language Artz) – Year Of The Artz | Mediafire
PREVIOUS: Gerrentee (of Language Artz) – Year Of The Artz

Show Comments
  • lonestar_playa

    awready! shoutz 2 lauguage artz yall doin yall thang!

  • http://www.gimmethattrack.com beats

    shit was hot

  • Just My Thoughts

    I can't help but laugh at the whole concept of this whole "Year of The Artz" thing being posted on here, considering how Shake & Meka are constantly talking shit about people jumping on the same beat over and over.

    Just make a posse cut with everyone on the track and call it a day. No need to draw it out like it's some epic event. If that was the plan, it's failing miserably based on the number of views these posts are getting.

    I will say that this dude is the nicest of the crew so far, from what I've heard.

  • Big Kejuan

    ^^^^^^^ Yeah I agree . If its gonna be the same beat over and over again at least get a good beat. but with that said, he sounds like Wiz Khalifa.

  • villian

    he did this.. lol @ dude saying he sounds like wiz this guy sounds NOTHING like him. I read a meka slang editorial and it was called "rap fans: more of a bitch than a bitch". Its real obvious that these guys have problems with rappers that arent getting posted from the comments the post been getting. I think the beat is dope and have found myself listening to these everyday. I didnt like that thr33zy guy tho lol. @ just my thougts How can U see how many times a person clicks the play button?

  • http://www.mtbldkbtsgha.com http://www.vkcfusbwezsd.com

    Hey k3gsedpu7dk6iauxe34b, very interesting post, it really got me thinking. ma2vhfm1je iu1f9ai2jo Thank you. 3sp3i7nzw4


Jay Rock Sits Down With 'Ebro In The Morning'

From growing up in Watts to ducking Top Dawg, the OG TDE member continues his promo run.

Comments Off on Jay Rock Sits Down With 'Ebro In The Morning'
DOPE 59       3 NOPE