.
  • Knarf_

    this track is fuckin ill

  • http://www.imthatdude.com fulltimeboss

    thank u!! track is so dope i actually had the radio rip on the ipod.

  • http://hollywood.bandcamp.com hollywood FLOSS

    ill

  • rettre

    DOPE DOPE DOPE

  • JohnDank

    been on repeat like 5 times already

  • DFEATHERS

    OVERATABLE!

    JEEZY KILLED IT THO.

  • T-Dot

    BOOM

    SHAKE

    YOU

    ARE

    KING!!!!!!!1

  • Beantown C’s

    jeezy did kill it

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    JonnieHayward aka MC YoungMuchacho is currently laughing at you haters because he has been offered a record deal and has the opportunity to sign with Sony Music Entertainment..I won't forget about u my C-section homies

  • PJ

    I HOPE THE AALIYIAH SAMPLE CLEARS FOR THE ALBUM CAUSE THE SHIT IS ILL, HE SHOULD MAKE THIS HIS NEXT SINGLE INSTEAD OF MISS ME..TML WILL DO NUMBERS FUCK THE HATERS

  • http://www.twitter.com/jwizzlebruh aYuup

    AHHHHHHHHHHHHH. TURN IT UUUUP.

  • Brocho Cinco

    This is by far the best leak off of Thank Us Later so far. In my opinion Jeezy makes this song. Im happy to hear that Boi-1da is gonna redo the drums on Miss Me, but I really want to hear Light Up with Jay-Z. I got really high expectations for that song, I just hope that Drake comes through.

  • RSX

    yessss

  • LV

    Do Right And Kill Everything?

    <3 Aaliyah

    Good Game.

  • Omar

    Looks like Mistah FAB

  • Boomerang Slang

    Who do u guys think are the best hip-hop artist under 30 yrs old?

    Mine are:

    1.) Blu
    2.) Lupe Fiasco
    3.) Elzhi (although I think he might be 30 or 31, I couldn’t find the info)
    4.) Fashawn
    5.) J Cole
    6.) Black Milk
    7.) Wale
    8.) Skyzoo
    9.) Joell Ortiz
    10.) Curren$y
    11.) Pac Div
    12.) Kid Cudi
    13.) Big K.R.I.T.
    14.) Stalley

    Im not going on jus lyrical ability alone, if I was then Joell would be closer to the top, Im going on overall style and quality of music also

  • http://www.twitter.com/jwizzlebruh aYuup

    Why'd you edit the post?

  • BSnyd3

    I thought 40 produced this?

  • Hmmmmm

    Same old Drake shit, still forgettable even in CDQ. *awaits being called a hater by a bunch of 15 year olds*

    Oh and Jonnie, if thats true, Sony must really be in trouble if they're wasting money on your wack ass

  • http://www.imthatdude.com fulltimeboss

    best under 30 yrs old? lol fuck outta here what kinda concept/list is that

  • b

    youngmuchacho is still a bitch though.

    song is ill. boi-1da though?

  • chi

    YOU TOO LATE 2DB

  • http://www.twitter.com/jwizzlebruh aYuup

    @Boomerang Slang

    Drake>Pac Div>Wale

    Idc if you don't like drake or not. He's killin' the game right now. He's better than bitchass Cudi too. Come on now.

  • http://slamonline.com DP

    this beat. my goodness this beat. the hook is what makes the song.

  • http://slamonline.com Vontae-Koolin

    @aYuup is all personal preference but cudi is fucking dope. I will say doper than drake as well because cudi's album was one of the best releases in a long ass time. both are dope but cudi is that dude. and I know alot of other young artists that are better than drake. just don't have that buzz.

  • Byaahman

    ^backwards, it should go Drake < Pac Div < Wale < Kid Cudi

  • lucas

    wtf son? only 1 verse from drake? this is bullshit. hes suppose to have another one at least for a complete song. this nigga drake is slackin he needa go harder. but overall this song is fire.

  • Boomerang Slang

    Drake is soso. Cudi is more of an srtist then Drake, he went real personal on his album and had very few features

    oh & fuck u fulltimeboss

  • b

    pac div? they've got nice beats, but the lyrics aren't on point for all their music ...
    this song is way too short though, you sure it's the complete thing?

  • yessir504

    drake only on like 1/3rd the song...ehh...still a decent track tho

  • Dreano

    Don't really care for Drake all that much but this song is fresh.

  • http://slamonline.com Vontae-Koolin

    pac div never makes wack songs though. after listening to this about 4 times in a row, do you guys have the instrumental? the beat got me wanting to flow

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    Lol @ hmmmm
    And @ b. I just can't take ur comments seriously u been on my nuts....
    I promise to never hate on Drake or any other emcee ever again cuz I kno how it feels now,,and I aint even blow up yet..oh well, that hatin yall waste ur time doin doesn't affect anybody, nobody takes u guys seriously and ur opinion def. aint gonna keep ppl from makin dat $
    ..don't worry yall niggas will hear bout me very soon...yall stay up..
    Peace

  • chris_martian

    when drake raps,he got a metal trunk in her pussy

  • THEdopeboy

    This is DOPE

  • ab44

    2ST

  • shay

    dope dope dope

    how's the Thank me later alternate artwork going?????

  • http://twitter.com/kidcambow cam

    cudi got a classic debut behind his name. i dont think drake will have one.

  • ab44

    i dont think this is cdq...the volume is too low and quality isnt too grewat

  • http://slamonline.com Vontae-Koolin

    jonnie actually speakin the truth ha. all the hate, and the dude still is going to sell. Yeah, I'd be on top of the world laughing at all those who hate too if I was drizzy. J.cole still gone have a better album though.

  • jay

    weak

  • Ryuk

    Very dope.

  • kroY weN

    man this was laid back song, can't hate on drake even though im not his fan but when he drops those smooth laid back songs i love it

  • Mike

    lol at drakes face in that pic. jcole>>>PAC div>>>>XV>>drake

  • http://www.newdopeaudio.blogspot.com Nas Holston

    u hype over a record deal Lil Chuckee got a record deal. Don't mean shit. I know I'm sounding like a hater but don't brag until you put out a quality mixtape. And definitely change the rap name. not tryna hate bu im stating my opinion.

  • carl

    omg first!

  • OnlyTMLFanOn2dopeboyz

    Great song. Haters Unite On June 15th.

  • http://twitter.com/jDub_iDK jDub

    http://usershare.net/45l2rrfnrrrx peep the new track though!

  • Hmmmmm

    @jonnie

    When did the definition of "being on someone's nuts" switch from meaning you liked some a lot, to thinking they're wack as fuck? You can't rap, and nobody thinks you got signed to a legit record label. Odds are we won't be seeing you anytime soon considering the only site posting your shit is the one you run. Get a better mic, stop putting weird vocal effects over your voice, stop spending half your songs talking, and get some braces on those teeth. You've been getting made fun of for that gap in your teeth since 3rd grade.

  • STINKMEANER

    drake the fake

    dude is acting too hard

  • http://ya yasdfds

    first RIDIMETIC

  • SeanP

    Fire!

  • http://slamonline.com Vontae-Koolin

    thank me later in this bitchhhh wasssuppppppp!!

  • Jabari Manwarring

    so dope

  • Rayedrama

    june 15

  • ChYnO

    Finally a dope track. Imo.

  • dunk

    hells yeah

  • gambit354

    One thing i never could fathom about haters if u detest Drake so why click, listen and comment on every song he drops? I mean if u really hate him why pay attention you could skip the post u know....

  • STINKMEANER

    i hate on drake bc he shouldn't have this much hype. i am fighting against pop music. you guys might be brainwashed but if i don't hate then you'll never know you're listening to terrible pop music.

  • gambit354

    @STINKMEANER still didnt answer my question ??? But Good luck with that fight on pop music hope u succeed....

  • face

    Boomerang is wack for not throwing Tyga on there

  • Nas is awesome

    "i hate on drake bc he shouldn’t have this much hype. i am fighting against pop music. you guys might be brainwashed but if i don’t hate then you’ll never know you’re listening to terrible pop music.

    STINKMEANER said this on May 23rd, 2010 at 9:08 pm "

    So you're opinion is better?

  • Grimzz

    best track so far from the thank me later leaks...

  • http://slamonline.com Vontae-Koolin

    yeah stinkmeaner you will never beat the system buddy. terrible pop music must sale these days. Its all opinion. If you don't like drake, don't listen to his fucking music. I think your problem is solved. you have a ipod with your own itunes for a fucking reason guy.

  • GotNikeMoney

    this shit suck man even the beat and i fucks wit boi-1da and jeezy man yall trippin if ya fukcs wit these oh yea BIG SEAN, chip the ripper Pac Div Wale BLU and WIz KHALIFA> ALL ARTIST IN THE WORLD ya feel me? but BIG SEAN> ALL

  • Turtle

    Forgettable for sure. I was bored by the end.

  • Eh

    Is this what all the hype is about... ?

  • GotNikeMoney

    *this shit suck man even the beat and i fucks wit boi-1da and jeezy man yall trippin if ya fucks wit this oh yea BIG SEAN, chip the ripper Pac Div Wale BLU and WIz KHALIFA> ALL ARTIST IN THE WORLD ya feel me? but BIG SEAN> ALL* man i should have proofread lol

  • http://boxden.com Meka’s mother

    Damn drake got a nice flow in this,or like he says "dumb"haha,Thank him later haters!!!hahahaa,young mulah baby!!!I see u wiz u catchin up to drizzy not there yet ahaha

  • Bill Clinton

    Classic pic loool.

    JonnieHayward Music Blog< What the hell did u play them to even get an offer? if its true hope u do well tho.

  • Mac Mic

    I don't think Jeezy killed this at all....just a typical feature verse. Nothin special...

  • dbreezyLSU

    it was... good. good song, nothing special, no hate.

  • Cjd-W

    This song is really forgettable. I really can not understand what anyone sees in Drake for me I just think he is average. The only highlight of this song is Jeezy. Drakes buzz does not add up with the music that seems to becoming out for this album.

  • OnlyTMLFanOn2dopeboyz

    HATERS UNITE ON JUNE 15TH AND BE READY TO BE ASTONISHED AT THE MASTERPIECE THIS GUY HAS CREATED. I AGREE WITH GAMBIT354 JUST SKIP PAST THE DRAKE POSTS, HATERS. I DON'T LIKE FAT JOE'S MUSIC SO I DON'T CLICK ON THE POSTS THEY MAKE ON HERE. BUT YOU STILL DO CLICK ON DRAKE'S POSTS AND GIVE HIM THE ATTENTION. JUNE 15TH! JUNE 15TH!!

  • STINKMEANER

    oh to answer the question. i have to listen to make sure i'm right. i'm not just making blind or deaf statements. i listen - confirm it is pop music and then i let ya'll know. truth is, where did the backstreet boys go? where is nsync. drake is the new backstreet. this shit is pop music.

    you guys are allowed to like it, but lets get this pop music off hip hop/rap blogs plz. the line between pop and rap is blurring intentionally to sell units. fuck that, no pop madonnas getting cosigned by COLONEL H MOTHAFUCKIN STINKMEANER.

    I GETS MONEY

  • T-Dot

    FUCK THE HATERSSS

  • JonesDeini

    I rocks with this joint right here. Jeezy came correct on this joint

  • Bill Clinton

    both had good flows and the beat was nice. But wont be playing it really again. loved the aaliyah sample. also it sounded unfinished or something,? 1 verse? or maby it was supposed to be short and sweet.

  • Bill Clinton

    *dead*@stinkmeaner

  • FLASH

    it's a good song, but still Drake gotta alot to prove....

  • Jabari Manwarring

    i don't normally like jeezy he came correct on this shit

  • blackout

    You haters fail to realize all this shit you talk about Drake, is convincing me more to buy his album. LOLOLOLOL. Seriously chill out, Drake IS better than Wale, Wales album was pure trash his mixtapes went harder. This track is fiiiyah though! Thank him laters haters!!!!

    "If they hate, then let em hate and watch the money pile up"

  • coylejam

    def on repeat

  • Jeff

    Peice of shit Jeezy verse (expected)

  • RED

    drizzy u the shit big bra

  • http://bit.ly/30ycwt M. Hannah

    Can't wait for June 15. There's something about the Aaliyah sample that makes this song even more epic than it is...

    Sort of like when Kanye sampled James Bond. Just that on paper was an event in itself and it's pretty much the same case here...

  • dLOC

    I WILL BE BUYING THAT CURREN$Y ALBUM ON TH 15 th....Sorry but Drakes shit just seems fake for some reason...idk...but that Spitta album well be crazy.

  • carolinafreak09

    Why does everyone hate on Drake? Lol he is one of the most versatile artists in the game... he can rap, he can sing, and he has the swagger of a superstar so even when he is releasing fire like this everyone is still on his ass. Jesus...

  • FUCK TDOT

    fuck drake pussy asss ! crying for tuna sandwich motherfucker slapped u infront of ya moms bitch! its me motherfucker and i hate you same flow same stories same shit ur lame everybody know u lame u got a hairline now think u some1 cornball... motherfuckers liked u more when u was on a wheelchair bitchass

  • guest

    @stinkmeaner you dont "gets" money, and you sound dumb. dope song

  • NOLAIS504(UPTOWN)

    damn this shit is incredable!

  • reuben

    Sounds like it's jeezy's song..

  • FUCK TDOT

    SAYS FLOW B4 EVERY SONG.....CORNBALL

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    @hmmm...the things u said about my music had nuttin to do wit my ability rap, Ive only talked on half of my tracks like 3 times out of about 200 songs Ive recorded....b. responds to every comment (whether its a link or not) I make even if the comment I posted had nuttin to do with him,,99% of his comments have my name in it..that's where "on my nuts came from"....ur a fool if u think my site is the only place ppl have heard my music from, just google MC Youngboy or MC YoungMuchacho if u want internet spots my music can be found......@Bill Clinton the founder of the independent record label dat already had a eye on me has connections to Sony,,I never said I was signed to Sony yet but they've got a eye on me...I'll post a link to da track they liked da most

  • 214Reppin

    Am I late to the hate parade? lol.

    Now...this song is real smooth and chilled out, which is the way that most of Drake's better tracks are. This definitely is convincing me to buy the album.

    And how in the fuck is this song pop oriented? I understand that Drake's music is sometimes tailored to "crossover", but this is just good music, with a great soundscape. We all know that the nigga doesn't make only "pure hip-hop" - whatever the fuck that means. Juat take the music for what it is.

    Which is good

  • NOLAIS504(UPTOWN)

    @ JonnieHayward Music Blog

    yo a word of advice since you decided to share your situation, "humble" google it.

  • thankyounever

    lol it isnt pop... but he does say "flow" b4 every verse ...drake your funny man got yourself a hairline now you the man... @ the picture very funny looking like a lame who got a bigger ni99a to come at his beef after school at 3 o clock and now wanna act hard ... ahahahhaha drake makes me laugh

  • apoclyps

    Drake is made history with this song. He found the cure for insomnia!! zzz...

  • Hmmmmm

    @Jonnie

    I'd hate to break it to you, but when I googled your name the only sites I found your shit on were Datpiff, which anyone can upload anything on, and some wack student run radio thing. If you could point me to some good sites to find your music, I would be interested in listening to it.

  • http://Shyguy Shyguy

    @214Reppin
    cosign.
    Dude raps and sings (Rap/RnB). Hes not the best at what he does but everyone just take it for what it is.
    @Jonnie
    Congrats i guess but you dont have to explain anything. No offense but we really dont give a shit.

  • THEKIDGASHI

    DOPE JOINT KEEP DOING YOU DRIZZZYY -FREE WAYNE-

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    @Shyguy...ur right lol
    ..
    @Bill Clinton
    Here goes da track they was feelin the most

    http://usershare.net/dzjbinqeju7l

  • Jarvo

    Jeezy & the beat made this track ion giva fuck what yall say, Niggas needa stop actin like yall on drake payroll.

  • Bill Clinton

    JonnieHayward Music Blog < cool.

  • Bill Clinton

    oh cool u put the link thanks@jonniehmblog

  • @shyguy

    yo shyguy u look like a bitch! ahahhahahahahah you have a radio face idk why u rhyme!

  • b

    @jonnie

    When did the definition of “being on someone’s nuts” switch from meaning you liked some a lot, to thinking they’re wack as fuck? You can’t rap, and nobody thinks you got signed to a legit record label. Odds are we won’t be seeing you anytime soon considering the only site posting your shit is the one you run. Get a better mic, stop putting weird vocal effects over your voice, stop spending half your songs talking, and get some braces on those teeth. You’ve been getting made fun of for that gap in your teeth since 3rd grade.

    hahahahhahahahhahahahah
    if you're postin your stupid fucking music on a blog that you're always bitchin about, imma say something. you're lyrics are garbage, and i guarantee, once you wake up from that dream you're having that you're an artist, you're gonna see you have no fucking skill whatsoever. and you want to come in and talk shit on other artists? kid. grow up.

    and to me "being all on your nuts".
    i like to let a bitch know when they're a bitch.

  • C. Diddy

    This song should say "Young Jeezy ft. Drake" Jeezy dominated that song. Good Song though.

  • SMH

    MC YoungMuchacho #Really?

  • http://Shyguy Shyguy

    "yo shyguy u look like a bitch! ahahhahahahahah you have a radio face idk why u rhyme!"
    ^^^
    smh+lol @ you kids...

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    @NOLAIS5..damn that was kinda harsh I'll take ur advice tho, my bad

    ..I posted this 1 on here b4 but this and the Gucci Mane - Lemonade freestyle I did is da 1 dat got every1s attention in da beginning
    http://usershare.net/29qvix4nr94j

    and I don't promote my music on here the most...@hmmm check out goldmic.com it has a lot of my old battles on there too

  • http://jonniehaywardyoungboy.blogspot.com JonnieHayward Music Blog

    @ b I understand.....if ur into lyricism, u most likely won't like the majorit y of my shit, when I used to battle my focus was definitely on lyrics and I've only done 1 tape where my focus was on lyricism but I haven't even released that yet not til da end of da month

  • whackjuice

    jonnie i feel bad for you... you're clearly delusional. posting on a hiphopsite spamming your whack ass songs and you actually expect us to believe you got signed to a deal??? lol with a name like "mc young muchacho"... gtfo hahah

  • http://www.theconvopiece.com The Convo Piece

    Best song I've heard thus far off of Thank Me Later, beat is (2)dope...

  • timothy

    I just like how all the drake stans always say the beat goes hard or the song
    Goes hard lmao do you yall even give a shit about lyrics its like yall are
    Brainwashed dumbdown idiots that will accept anything that's thrwon
    In fron of ur face. Lyrically this album will be terrible and u stans talk
    About his lyrics and I kno u won't becuz u can't accept it that its trash
    Ur to dumb down by big macs at mc donalds lmao

  • high_s0ciety

    after listening. . . IMPATIENTLY waits for TM103!!!!!!!!!!!!

  • high_s0ciety

    jeezy verse>drakes

  • From da Go-Go

    Lil [H]omeo > Drake

  • From da Go-Go

    Aaron carter > Drake

  • http://infamouslegend.tumblr.com infamouslegend

    i like the beat and sample but jeezy/drake don't do it for me...is there an instrumental out yet?

  • From da Go-Go

    Kris Kross > Drake

  • From da Go-Go

    Benzino > Drake

  • From da Go-Go

    shaq > Drake

  • From da Go-Go

    Vanilla ice ice faggot > Drake

  • http://joshuatureaud.wordpress.com NOLAIS504(UPTOWN)

    @ JonnieHayward

    yeah, that shit brings grace homie.

  • From da Go-Go

    eli > Drake

  • rea1

    BBahahahah what a piece of shit these two pieces of shit are.....fuck outta here young jezzy u faggot

    did they just say they are the greatest ?

    SLAUGHTERHOUSEEEEEEEEEE BITCHESSSSSS

  • From da Go-Go

    artest > drake

  • http://www.imthatdude.com fulltimeboss

    its drizzzay

  • Daishawn

    im likinh this, thank him later

  • soursoul

    CDQ? isnt the volume on this a bit low?

  • From da Go-Go

    soulja bitch > drake (ok maybe not)

  • From da Go-Go

    dog shit > drake > soulja bitch

  • chef

    garbage

  • From da Go-Go

    getting shot > drake

  • computeruser

    aubrey > drake

  • From da Go-Go

    playgirl > drake

  • From da Go-Go

    colon cleanser > drake

  • From da Go-Go

    losing your condoms > drake

  • Benny Blanco from Da BriX

    Eh, I've heard this song twice & I'm already tired of it. It doesn't suck but it has no replay value. Which means it's not a great song. Which means Thank Me Later is gonna be a album where it gets a lotta hype for about a month, then by the end of the year no one will care anymore.

  • Black Thought 4 President

    Lol YoungMuchacho said "haters cannot step to Young like pedophiles on house arrest" lmao
    good shit jonnie

  • Rio$

    so nothing good today?

  • ck47

    dope.

  • http://twitter.com/bigtris216 tris nigga!

    I cant stop playin it! this shit ill yo

  • yukid

    this'll be a great summer album no doubt (in the pop world)...after that though i dunno...

    but i think drake will probably go in ppl's good books when his hype dies down and then he does something a bit more creative with his vocals and rapping ability...but i think him being with YM will hinder that change tho...only time will tell...

    but if you hip hop fans want canadian rap thats up your alley, listen to SHAD K from london,ontario...album called TSOL comes on may 25th...check out his vid for the single "yaa i get it" on youtube...a dope track

  • Steve

    Same old shit. How surprising.

  • WordEmUp456

    Jr Writer - Let me know

    http://www.youtube.com/watch?v=_-Us-xb2u2Q

    the beat is flipped better

  • Shawn

    I've listened to a lot of Drake songs but in a way he reminds me of LL but without the lyrical ability and longevity. He, like LL, will appeal to the female crowd more so than anything else. I believe he realizes this because in every other sense, he is a so-so artist at the end of the day. Rather, he can spit some good bars but he chooses to do stupid ass tracks I don't care for. I'd pick to listen to Cudi, Roth, BoB, etc. over him.

  • Dragon

    Jeezy went hard, drake is still shit.

  • AG

    this is horrible

  • drtizzzzy

    OMG LOVE DRAKE OS MUCH BEST PLAYER IN THE GAME THE WORLD I LOVE HIM HIS SINGING IS AMZAZING NOMG GOMG OGILKNBSLKNDBKVJ HES I SO GOOD AT USIC BEST IN THEJ WORLD

  • http://insanethr.com rcp

    something is better then nothing.. but yea...

    jeezy > drake on this one...

    drake got murked on his own shit.

  • wordtobigbird

    i dont know why this aint get a post on here but

    http://www.youtube.com/watch?v=ARnKZQFzH2w&feature=player_embedded

    bun b, drake, put it down.. bun let it get like half way thru drake verse. that song goes about 3 levels harder than this jeezy song.

  • willy4really

    Man, Aaliyah had such a beautiful voice.

  • JRoc76

    SINCE I VOWED TO NOT LISTEN TO ANY MORE LEAKS FROM DRAKE IMA TAKE YALL WORD FOR IT AND SAY I CANT WAIT TILL THE ALBUM DROPS

  • yuppp

    haters gon hate. while haters hate, album will go multi-platinum

  • Chuck

    40 > Boi 1-da

    just my opinion

  • vlado

    dope song

  • http://myspace.com/therealprotege protege

    why does jeezy look like a fucking turtle in that pic?
    n damn i wanna wax drakes eye brows so bad, no homo.

    jeezys part on the hook ruin the song, he sounds retarded.
    drake sounds decent.

  • VSK

    ill as it gets!

  • http://www.youtube.com/KTSDammit RJPEsquire

    @Crimdelacrim 06 & @RJPEsquire are KTSDammit. New videos of dope Freestyles to classic beats every week. http://www.youtube.com/KTSDammit

  • M&M

    Guess I'll download it when it says "Drake - Unforgettable f. Young Jeezy [Final]

  • J.Cole vs Drake vs B.o.B

    As soon as I saw the tracklist for TML i was hopin this track was gonna be a rap track like "I'm Goin In". but this is dope cuz its slow and drake verse is good. Jeezy verse was gd but I think he could have gone harder. I cant wait for the Nicki Minaj and Jay Z collabs from the TML.

  • illWILL

    honestly i love this song...

  • Bill Clinton

    upon carefull review..best thing about this is the sample..jeezy was not impressive, melodic, and catchy/repetitive, but the sample killled it. really wish they wud come up with something more original for the hooks and verse tho..the sample is too good of an opportunity for them just to talk about nuthing. but i guess the song is unfinished as it sounded like a jeezy song and its supposed to be drakes so ill wait for the final.

  • sigh..

    More trash.

  • Kid_Prince

    ^^STFU!!!

  • TE

    Pretty amazing song really, can't hate. It's not the finished version though.

  • lets see…

    not too memorable of a song for me. probably wont get too much play on my ipod

  • air yeezy

    what sample is this?! i can't remember.

  • Melrose

    @ air yeezy - or you probably never knew.

    Aaliyah - At Your Best (You Are Love)

  • http://2dopeboyz.com edward

    man im a hip hop head and i gotta say this nigga drake nice fuck the haters j.cole is lyrically better than this nigga but he nice with flow and he fresh breath air to hip hop so forget the hate im getting this album along j.cole album big sean and curren$y album im supporting the new hip hop movement its good

  • http://thedigitallyrical.blogspot.com Mike

    Someone let me know (R.I.P. Aaliyah) where I can get the instrumental w/ Aaliyah's vocals.

  • Drake Fucked XXL up

    i totally agree with @edward

  • johnYe

    currensy is trashhh!
    he aint on the same level as jcole or drake or even big sean

  • johnYe

    & i hope that other song kanye produced on TML isn't another
    808s left over. find your love is good, but doesnt sound original

  • Rio$

    More trash.

    sigh.. said this on May 24th, 2010 at 11:48 am

    ^^STFU!!!

    Kid_Prince said this on May 24th, 2010 at 12:16 pm

    Lol sad shit

  • HipHopAddict

    Um This joint sounds like Jeezy featuring Drake... aw well.

    Good luck with the album.

  • Drakespeare
  • BrOOkLyNZz FiNeSt

    BEST SONG OF TML REAL TALK!!!

  • http://kicksonfire.com robocop

    two niggas that shouldn't have made their way onto the pimp c cd

  • http://www.appanalysis.org/tdroid10.pdf Toshia Padgette

    Great diary you've take

  • http://www.dumboTerlizzi8299.com Jamila Legat

    Man, it's hard but I was so energized when I departed.

  • http://www.everglide.com.pl/bookmarks.php/montysingh Geoffrey Mclauchlen

    I loved reading it. I must learn extra on this matter…I admiring effort and time you place in your blog, because it's obviously one excellent place where I can find lot of helpful info..

  • http://cheaptheatreticketslondon.net/ Tova Messier

    Hey, cool site. I came across this on Yahoo, and I am over the moon that I did. I will definately be revisiting here more often. Wish I could add to the info and bring a bit more to the table, but am just absorbing as much info as I can at the moment.

    Thank You

    cheap theatre tickets london

  • http://www.canoncameracharger.org/ Canon Camera Charger

    This blog is extremely cool! How can I make one like this .

  • http://www.reddit.com/r/reddit.com/comments/f8m1x/online_model_search/ fashion modeling

    Great work! That is the kind of info that are supposed to be shared across the web. Shame on Google for no longer positioning this submit higher! Come on over and visit my site . Thanks =)

  • http://buddymarks.com/0/bookmarksrss.php?id=windowsrepair26 x ray technician salary

    we appreciate you taking the time that will put this information together. Continue the good work.