Sean Price, Curren$y & Vado Live in NYC (Video)

Dope footage of P!, Spitta, Vado and Rich Hil doing their thing at Sickamore & XXL's Famous Factory show that went down in Brooklyn the other night.

Show Comments
  • smartshopper

    yeah, you be all over spitta now

  • id let the spitta and p pipe me at the same time, no lube.

  • Riley

    In Riley Freeman Voice Jonnie You Iz A Gay Nigga!

  • kuda

    vado is a beast!him and p killed it!SLIMES!

  • These niggas are kinda dope

  • haa, spitta performed Smoke N Maintain off of Jet Files over the beat from Smoke-N-Maintain off of Life At 30,000 Feet

  • Stop with all that homo shit unless you want me to beat you all off

  • markeith504

    in the intro to all the vids at 17 secs don t that look like paul pierce?

    and the chick at 15 secs is sexy

  • J.G

    Good catch robocop! didnt even notice

  • JonnieGayward Is Retiring From The C-Section = Shake

  • Andrew

    you guys should check out J. Cole's new single "Who Dat." it's a really sick track. if you're looking to get it, it's exclusively available on Verizon Wireless phones right now. if you're on Verizon you really need to check this track...

  • 412

    YALL NEED TO CHECK OUT THE MON VALLEY MIRACLE MIXTAPE HOSTED BY DJ SHEF

    http://www.datpiff.com/Dj_Shef_Mayo__B_White__The_Mon_Valley_Miracle.m124190.html

    FEATURING SONGS WITH AZ, RAEKWON, CORMEGA...

    shit goes hard on some real hip hop shit...412 shit

  • Jayda

    DON'T KNOW IF YA HEARD OF A RAPPER BY THE NAME OF SCO FROM YONKERS, NY.

    HE MAD TALENTED AND I LOVE THIS SONG "I DIED".

    http://usershare.net/8ex5lowbc6iu

    IT GOES SO HARD JUST LISTEN TO IT. WHEN I HEARD IT I STARTED BUGGING OUT BECAUSE SCO USED TO MESS AROUND WITH DEATH BUT THATZ WHY HE REMIND PEOPLE OF 2PAC. LISTEN

  • gonefishes

    real sh*t this spam crap needs to go. go kill yourselves if youre promotin bs rather than leavin ya comments on the posted joint.

    shoutout errybody who was at the famous factory show, it was ill. good footage.

Singles

Dyme-A-Duzin - "Open Late"

Another single from his forthcoming Crown Fried project.

10 Shares
Comments Off on Dyme-A-Duzin - "Open Late"
DOPE 19       2 NOPE