Five of the most underrated lyricists on the West Coast on one track? Yes please. Off Stro's new project, The Bar Mittzpha.

DOWNLOAD: Mykestro - Mycrafone Murdah f. Horseshoe Gang | Mediafire
BONUS: Mykestro's Catelog

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • DatNikka

    where's dice?

  • RSX

    is he legit jewish or is he taking our phrases?

  • Pssssst

    5 of the most underrated lyricists? cmon son, cant you just come out & say there fucking wack & your only posting because theyre west coast rappers & there going to let you slap your paypalola website all over there mixtape? keep it righteous, you tool. wheres max b?

  • http://www.2dopeboyz.com Shake

    it's quite sad how much time you dedicate to someone you obviously are envious of. keep it pushing bucko. and max b is locked up. go join him.

  • DatNikka

    and Horseshoe GANG is so underrated so...they would be bigger only if they do a different type of track but they're getting paid regardless. Bottom line they're crazy

  • http://none elsewhere316

    yeahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! THIS IS HARD ASS FUCK!
    HATERS KEEP HATE'N

  • http://Shyguy Shyguy

    U-Gang!!

  • e2e2e

    damn this is hard ass track its a real hip hop in a era of fake thats why shake supports him so much...

    WTF DO HATERS RAG ON SHAKE AND STILL LOG ON ??? wierd

  • Mark Lee

    HELLA UNDERRATED!!!

  • dickville

    max b is in my basement tied up and will stay there until you stop asking you fucking retard

  • AL-I

    this guy knocks Mykestro n HSG but asks for maxine? son you jus proved what a shit taste in music you have, don't make a comment like that again unless you go to an under 16's forum, maxine's in jail droppin' soap n recieving the 'WAVE' within his anal
    props for the track, these guys are sick

  • http://goodmuzik101.com NR313

    GOODMUZIK 101 FUKZ WIT EVERYONE...STRO...HSG...SHAKE...MEKA....ALL

  • r cleezark

    yes sir get em stro SKILLS STILL APPEAL FO REAL...........

  • http://myspace.com/itzglitch Glitch

    new Kendrick, Stro, & HSG? yup im goin to sleep on a good note haha

  • KAMUS

    1 WEST

  • http://www.praverb.net Praverb

    dope track woooooooooooooo bars for days