DJ Muggs & Ill Bill – Trouble Shooters f. Sick Jacken, OC & Sean Price

Off DJ Muggs and Ill Bill's upcoming collaborative album, Kill Devil Hills, which drops next week (Aug. 31st).

DOWNLOAD: Ill Bill – Trouble Shooters f. Sick Jacken, OC & Sean Price (prod. DJ Muggs) | Mediafire

Show Comments
  • wiff

    damn. muggs has always been in my top 5. this beat is rick james. off top! everybody murdered it. was a fan of ill bill back in the day but never was incredibly impressed by his beat selection. i understood the vibe tho. this is a dope matchup.

    yes.

  • FIXED that shit

    P!

    also, shake if you lurkin. thanks for fixin that post. that shit was driving me crazy. i gave a vague ass description and you still found it and fixed it. man, thats great customer service. good shit 2dopeboyz. keep it up.

  • no problem.

  • Ruffski

    I have no words to describe my satisfaction.......

  • Ruffski

    I'm confused are you guys on west coast time or are yall some fucking vampires ?!!

  • this is crazy

  • Ben

    phenomenon OC. still with the velvet-flow

  • ESEUNO

    Real Emceein' @ it's best, Ill Bill, P!, O.C.

  • 2Tru

    STR8 FIYA!!! Big up Ill Bill, Sick Jacken(Da nicest SA n game!) n O.C., but I swear, evry time I hea dat ngga P spit hiz shit, I feel lyk punchin a ngga n da fckn face! LMAO! P!!!

  • dev

    i clicked on this because of Sick Jacken and Sean Price. never listened to DJ Muggs or Ill Bill and never heard of OC.

    but i fucks with this joint!!

  • DJ Muggs, one of my favorite producers of all time! Big UP to the West Coast.

    Peep myspace.com/crooksda1. Thank You in advance!

  • Juanito

    Fucks with this, OC the legend!

  • Arrow 0824. DJ Muggs vs. Ill Bill - Kill Devil Hills [Explicit][Retail][2010][NonGroupRip]

    Arrow 0824. DJ Muggs vs. Ill Bill - Kill Devil Hills [Explicit][Retail][2010][NonGroupRip]

  • loxy

    come on man where tha fuck is necro

  • DahStoryTella

    Beat is NIIICE.

    Wtf @ ''Slit your throat, fuck you with pool sticks''?

    Smh.

Weekly Dope v.01

A mix of the best tracks of the week—featuring JAY Z, Gucci Mane, Trey Songz, Meek Mill, T.I., Lil Wayne and more!

10 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.01
DOPE 37       8 NOPE