Rockwell Knuckles - Silly Human

Random Cutie of the Night. Click for full image.

The St. Louis native is back with more heat. Off his upcoming project, You're Fucking Out, I'm Fucking In.

DOWNLOAD: Rockwell Knuckles - Silly Human (prod. Trifectka)

Show Comments
  • Mikel

    Now thats my kinda skank


    this shit is 2damnwack

  • hendot

    Jessica Burciaga mmmmm

  • GOD

    Theres a girl who looks just like this chick in my tuesday/thursday class and Im trynna get at her.

    Her hairs not dyed tho.

    I didnt even listen to this song lmao


  • will

    sorta looks like j-lo haha

  • Trackstar the DJ

    now that's a high quality rap song.

  • birdman

    that ass!!!!!

  • betrott


  • The ChalkBoyz


  • MelancholyGypsy!

    loves me some latinas.
    post Rolling Papers, faggot.

    Golf Wang Or Fuck a Coat Rack.

  • NonFiction

    cutie of the day need its own post

  • slaughter BOSS

    damn this girl is flyin ass hell!!!!!!!!!!!

  • johnson

    this is song is dope!
    oops. wait...
    i mean...
    oh shyt! dat ass on dat skank! i would wax dat booty up an down while lickin dat ass hole and dat ho be strokin dat D ya dig?

  • B. Perry

    Rockwell definitely has a winner with this one!

  • skratch

    Sometimes I "random cutie of the day/night" and forget there is actually some music in the post.... I still havent listened to the track.

  • D8D

    God- what school are u at? I needa go there haha

  • cya

    Definitely a fan of Knuckles after this one, & the STL roots are a nice bonus.

  • entelleckt

    Rockwell Is a Beast. I have this on repeat now


Baauer - "GoGo!"

The "Harlem Shake" producer tries to top the single.

Comments Off on Baauer - "GoGo!"
DOPE 8       4 NOPE