Big Boi – Lookin’ For Ya (Jedi Remix) f. Andre 3000 & Sleepy Brown

This originally leaked back in June. Now we've got a better mix and extra verses from Andre and General Patton (who says 3 Stacks has been in the studio). Shouts to Jycorri on the heads up.

DOWNLOAD: Big Boi – Lookin’ For Ya (Jedi Remix) f. Andre 3000 & Sleepy Brown

Show Comments
  • ko

    first

    and andre is too nice

  • D3TROIT

    Today Is G.R.E.A.T MUSIC DAY FIRST LINKIN PARK THEN BIG SEAN NOW THIS>>>>>>> keep it comin shake

    .....what's next, a Lupe Leak lol

  • ChRiS.

    This is fucking nice!!!

  • TO BE HONEST, I THINK THE SONG WAS BETTER WITH THEM BOTH HAVING A VERSE A PIECE.

  • Maga D

    Loved this song... This was my song for summer 2010. Add two verses & improved quality? Ah, gotta love it.

  • kehlmann

    I just hope we get just a little little sneak peek or info from andré's album. I'd be surprised if this is still happening (3tacks solo, outkast album (and big boi's sequel).

  • FUCKMYLIFE

    This shit knocks and I'm not even an outkast fan.

  • MateenCleaves

    i love me some outkast and I love me some sleepy brown. win win

  • SmokinAces

    ^how are you not a Kast fan? You must not like good music. Nah but seriously, joints tight. And I wish people would stop underestimating Big Boi. Dude did, imo, have one of the best records so far this year. And Andre is starting to reach Dr. Dre level with me. I'll be excited and support if he do drop a solo joint (or for that matter, an Outkast album) but I ain't holding my breathe at all.

  • MateenCleaves

    ^^^ yeah but the difference between Dre and 3stacks is that Dre has promised his shit since like 04 or something, where as 3stacks hasn't really promised anything.

  • IQ

    3k's second verse is hilarious.. excellent verse nonetheless, I need another OutKast verse seeing that I got all the original albums

  • 3k is a monster.

  • Nuri

    FUCKMYLIFEsaid "This shit knocks and I’m not even an outkast fan."

    Bruh how are you NOT a fan of OutKast's music?

  • Dino

    this makes me want a 3K solo album even more!!
    lets hope the label allows Dre on there.

  • @MateenCleaves YOU DO REALIZE THAT DRE ISSS 3STACKS RIGHT?

  • This track BANGSSS. Sleepy Brown and Outkast have the best chemistry.

  • RussDa59

    im trippin cuz i dont hear a difference between this track and the older one

  • G

    100000000000 times better.

  • MateenCleaves

    ARE YOU FUCKING RETARDED?? DRE = DR. DRE

  • MateenCleaves

    MAYBE YOU SHOULD TURN OFF YOUR CAPS AND WORK ON YOUR READING COMPREHENSION.

    "And Andre is starting to reach Dr. Dre level with me. I’ll be excited and support if he do drop a solo joint (or for that matter, an Outkast album) but I ain’t holding my breathe at all."

    "^^^ yeah but the difference between Dre and 3stacks is that Dre has promised his shit since like 04 or something, where as 3stacks hasn’t really promised anything.
    MateenCleaves said this on September 7th, 2010 at 7:05 pm"

    UNDERSTAND NOW?

  • AD

    This shit is cold. I like everything about it.

  • THIS IS Y KAST ARE THE BEST

  • CHRIS_MARTIAN

    the cover deserves a OUTKAST ,and under,featuring SLEEPY BROWN. but ok ,BIG BOI

    ah..YES! CLASSIC

  • anything outkast. yup.

  • jerrad32

    anyone on here no were i culd get tht 3 staks mixtape thing tht got posted da otha day,da link dnt work

  • Solroc21

    this that great music right here! and the song is still being played rite now!
    Outkast>>>
    Yessir!

  • leutrim rexhaj

    this soong, royal flush and sumthins gotta give with mary j blige and cutting some of the albums weaker songs wouldve made this album a definite classic

  • red

    @MateenCleaves

    When it's an OutKast post Dre=Andre 3000.
    All other times Dre= The Doc

  • STINKMEANER

    crack music, got it on repeat

  • pitironi

    every andre verse is a classic. i could listen to this one verse over and over again, like with every 3stacks parts. super duper dope

  • Purp

    This is a GOOD ass song, and not jus cause 3stacks. The beat , sleepy brown, nice quality track

  • MateenCleaves

    hey red, if you would read what I wrote and what the other guy wrote then it would make sense. but reading is a bit difficult for you i take it?

  • spooky

    Nice I've been bumpin the original all the time since yall dropped it hear. This version goes even harder. Thanks 2DBZ

  • Dan

    This just made my day

  • Bowmore

    The label lost for preventing this from being on Sir Lucious Leftfoot.

  • sik

    andre 3000 pleeez!!!!!!!!!!!! drop sum shit in the name of hip hop!!!!!!!

  • olugbam

    the thing is 3k verses aren't even debatable as to their good...nah..GREATNESS. his flow and utterly unique wordplay is just unfair. plus this nigga's voice slides over tracks like some wd40. i was awed by his 1st verse then his 2nd verse was so damn good and just..fun. please please please drop an album?

  • dz

    not letting me dl :(

  • Just thought I would comment and say superb theme, did you create it yourself? It's really excellent!

  • Thanks for the helpful post! I wouldn't have found this by myself!

Songs

Danny Brown - "Pneumonia"

The second release from the Bruiser's upcoming Atrocity Exhibition.

0 Shares
Comments Off on Danny Brown - "Pneumonia"
DOPE 90       6 NOPE
Songs

Jazz Cartier - "Waste"

Jazz will hit the road as a part of the Hollywood Dreams Tour with Post Malone.

0 Shares
Comments Off on Jazz Cartier - "Waste"
DOPE 15       6 NOPE