Freddie Gibbs x XXL: Ask the Rapper pt.1 (Video)

Remember that old skit on Chappelle's Show where people would ask the likes of Mario Cantone and Paul Mooney? Here's XXL's take on that idea, using Gangsta Gibbs instead.

Show Comments
  • GOD

    Haha this shit was hella funny.

    "Can guidos be Jewish?" Loooooooool

  • whatupsucka

    "With who, nigga? Bangs or some shit like that?" hahahahahahaha

  • Big545

    this nigga gibbs is funny as hell

  • Grade A

    lotta niggas mad at me for taking some virginity, and im a rapper, LOL

  • Brother man

    This is madd funny

  • WTF, the vid aint workin!?!? i wanna watch =/

  • southernHospitality

    lmao!

  • JackDiesel

    u can solve a lot of problems by "slappin da shit" out a muthafucka

Albums

Weekly Dope v.18

Featuring new music from Danny Brown, Kendrick Lamar, Ab-Soul, Lloyd Banks, Ty Dolla $ign, Lil Wayne, and more.

0 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.18
DOPE 8       3 NOPE
Songs

Allan Kingdom - "Froze"

The MPLS native breaks out of a rut and starts to get in a groove again.

0 Shares
Comments Off on Allan Kingdom - "Froze"
DOPE 16       8 NOPE
Songs

Marion Write - "Drink A Lil"

The Vegas emcee is back for the third week in a row.

0 Shares
Comments Off on Marion Write - "Drink A Lil"
DOPE 12       1 NOPE