Is this the final version? Who fucking cares.

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • ???

    drake did his thing but how come his verse aint on my album? smh @ ross for that

  • DANIELTHEMARTIAN

    rick ross is fuckin trippin all the time ..hahahaha i can't belive it .you fucked up your girlfriend in the video,,EPIC FAIL,for u being a officer

  • Michael Knight

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    WACK

  • BrumBrum

    hating on ross is not gona make this a bad song give props when they are due. This cruising music..

  • Hihater

    Meka's opinion? Who fucking cares.

  • Crooks N Banks

    ^^it is on ross' part cus he had to get fucking drake on the hook. he cant lyrically carry himself....or.......physically...

  • Stephanie

    It's a good song but yeah, I was hella lol'ing when Rawce's girlfriend takes the wrap for him. SIKE. And Chrisette Michele is cool but she has like, NO presence.

  • will

    is he wearing yale gear? lmao. or is that brigham young. either way thats hilarious

  • will

    this song is a fucking beast btw

  • jacob.

    Paris Mortin Music > Aston Martin Music

  • lmfao

    dammm wonder who called the cops on her.....

  • SUPERSLIM64

    I'd prefer a version without drake

  • will

    drakes part ruins the song for me

  • zookeeper

    that baldhead shit aint the biz

  • Dam Wilder

    Drake killed this feature. I'm happy they used Drake's verse for the video. Paris Morton FTW

  • big o

    officer Rickeys boys took the girl so he had to get her back other wise fifty gon jump back on him lmao!!!!!!!!!!!!!!!! ROzay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Dam Wilder

    Oh and Chrissette Michele need to let me explore those inner thighs.....GODDAMN SHE THICK!!

  • Chuck

    chrisette michele trying to be gangsta? wtf happened there?
    and this is a good commercial for aston martin if you take out the fat man

  • TroySoul

    lol @ the "rake" and "rick rossd" mispelled tags.

  • lafkdsj

    all of yall have this song on your ipods so stop hating

  • cahlo

    Lol at the tags. Meka's wit > your understanding

  • DontGetIt

    I gotta say, Drake ripped the last half of that verse to pieces, got off to a bit of a slow start though once the bars kicked in.

  • p

    drake killed it quit hatin

  • eric

    Look at this ridiculous car commercial called a music video. Fuck this sellout shit.

  • NAHMEEN

    Drake over everything, but on a side note it looks like RICK ROSS HAS LOST SOME WEIGHT?!

  • Kal

    Its a good song people.. dont bug.

  • Lucky_Luciano

    One of the best songs of 2010!

    Great hook, Great beat, All 3 verses was on point...Ross knows how to make good music. Its that simple...Dont give a fluk about him being a CO.

  • Ms. Amor

    Rick Ross needs to promote something he actually owns. I love this version of the song better.

  • Da Real Real

    OBVIOUSLY YOU CARE CUZ YOU POSTED IT YOU PUSSY ASS NIGGA!!!!
    SUCH A HATER!!! TRYIN FLYIN TO THE MOON W/ NO ASTRONAUT SUIT!

  • Mz. Drizzy

    drake is sexyyyyy ! he killed that verse
    and drake > j cole

  • http://youtube.com/mickswaggger Young Stereotype aka Lil Cliche

    ^The fact that slores even know who J. Cole is now is saying a lot. J Cole is on the blow up!

  • inside information

    I wonder how much Rick Ross got paid for this by Aston Martin. Probably jack shit. If these fucking stupid rappers would wake up and stop shouting out multinational corporations for free without receiving a commercial endorsement they would make a lot more money.

  • Crooks N Banks

    HOLY FUCK meka and shake. i dont click on your mainstream posts like this, but all of your mainstream followers of the site seem to gang up on mainstream posts and know better than to bring their bullshit to underground posts...all these positive comments of drake and officer ricky...makes for a good laugh.

  • http://twitter.com/thenewam Truth

    i sometimes cant believe drake was an actor because he often seems awkward in front of the camera or in front of crowds....

    im sure all that hand moving stuff came from someone telling him trying to tell him to move more while performing to get the crowd into it.....

  • ¡LL

    Really?These niggaz don't really own this shit??DAMN!It's like getting to heaven then i find out Jesus is white.

  • who what when where why

    onSmash be Suckin

  • barber

    yourbarbershop.blogspot.com

  • shakessister

    as this is one of the best tracks of the year, i care, man meka ur such a square, nigga dreams he was a slave

  • BlockBurneR

    U niggas hate hate hate to much.. Ross just about the only mainstream rapper making good music

  • http://wearetruecolors.blogpsot.com/ Raw-T

    Paris Mortin Music > Aston Martin Music

  • Rio$

    *yawn* more shitty shit

  • SHARKSBREATH

    Drake did his thing. LOL.

    Don't you mean AL B Sure

  • SHARKSBREATH

    BlockBurneR: IF that's good music then Michael Jackson and Marvin Gaye are rolling over in their graves.

    You need a father in your life son.

  • SHARKSBREATH

    I remember the days when if a rapper had a track where he was singing on it. It was usually the worst song on the album.

    Drake proves it everytime I hear him sing.

    It ruins the track.

  • mmkayy

    lol @ rozay just standing there while his girl takes the rap

    im not hatin..this song was nice but it got old so fast

    hook >>>>

  • itsacelebrationbitches

    THE BEAT IS THE BEST PART OF THIS SONG. THREAD CLOSED.

  • http://www.2dopeboyz.com London

    SHARKSBREATH < er...when was that?

  • kickz

    why does birdman pop up in everybody video kill that nigga asap he had no purpose even being in the video just to shake a hand how gay

  • Egg

    good stuff

  • speak_english

    y'all: you and all mixed as one word
    all of y'all is unnecessary, retarded redundancy

  • Drizzy

    WHO'S THAT FAT BITCH SINGING THE HOOK, SHE LOOKS LIKE A CHIA PET WITH LIPSTICK ON

  • killacam

    if it was drake n chrisette michele singing in this track without any rapping it wouldve been wicked. justice league continues to make classsics