Bink! - Smoke Sumthin' f. Ras Kass, Kurupt & Young De

One of the beatsmiths behind some of my favorite Jay-Z songs - "You, Me, Him & Her" and "All I Need" - is behind this cut featuring some West Coast vets off the upcoming SmokeOut Compilation by Cypress Hill.

DOWNLOAD: Bink! - Smoke Sumthin' f. Ras Kass, Kurupt & Young De | Mediafire

Show Comments
  • smokeherb

    Sick shit. Cant wait for that HRSMN album. Its definitely gonna be the hardest album.

  • east fan

    now this is some good west coast music.

  • DG

    I need this instrumental Shake

  • pr0b

    God damn how the fuck bink be doing it ? .. smh i need this instrumental asap

  • varsityballin

    west sideeeeee

  • daveg

    HELLL YEAAAH. Detox should be soundin like this. Good shit Bink!
    Damn Bink! thats two in a row. Devil in a New Dress is super dope too. Damn this here...whoaaaa

  • D easy

    this is ill
    this Bink beat is great
    verses are on point too
    lol at the dude spittin in pig latin

Video

Stro - "Ghetto Girls Freestyle"

The Brooklyn native takes it back to Lil Bow Wow's debut for his latest remix.

49 Shares
Comments Off on Stro - "Ghetto Girls Freestyle"
DOPE 20       0 NOPE
News

N.W.A. Covers The Hollywood Reporter

A rather in-depth piece on the creation of the film, Suge Knight, and more.

74 Shares
Comments Off on N.W.A. Covers The Hollywood Reporter
DOPE 33       1 NOPE