Reek Da Villian – Mechanics (rmx) f. Busta Rhymes & Swizz Beatz (Video)


Directed by Aristotle for By Any Means.

Trevor and Mr. Keys link up with the latest Flipmode protege for this latest set of visuals.

PREVIOUS: Busta Rhymes – No Love f. Reek Da Villain [NoTags]

Show Comments
  • not feelin this
    good at 3styles tho

  • G-Ryder

    dope track and good vid!

  • Swizz Beatz finally made a cool beat.

  • mekahateslife

    im surprised meka didnt hate on this too lol,

  • Your Father

    Flipmode? No...Busta deaded that.
    Conglomerate is the new label.
    Cool vid.

  • Rio$

    this song sucks so bad

  • P514

    ^ No, it doesn't.

  • Heckleton

    there ain't shit wrong with this!!!

Singles

Damian Marley - "Caution"

The third annual Welcome To Jamrock cruise kicks off Nov. 14th through the 19th.

0 Shares
Comments Off on Damian Marley - "Caution"
DOPE 34       0 NOPE
Singles

Young Life - "Robbing"

The Compton emcee is back with his first single in over a year.

0 Shares
Comments Off on Young Life - "Robbing"
DOPE 12       0 NOPE
Video

Frank Nitt - "Aye Girl" f. Illa J (Video)

Asphalt Runways—featuring Rah Digga, Oh No, Bishop Lamont, Guilty Simpson—is out now.

0 Shares
Comments Off on Frank Nitt - "Aye Girl" f. Illa J (Video)
DOPE 11       1 NOPE