Spice 1 - Rollin' & Smokin' f. 2Pac, Scarface & Devin the Dude

Man, this shit bangs! Off the Bay Area legend's upcoming project, Notorious Bastards, dropping next week. Spotted at NR.

DOWNLOAD: Spice1 - Rollin' & Smokin' f. 2Pac, Scarface & Devin the Dude | Mediafire
- Sadly it's just a Pac sample.

Show Comments
  • TE

    Dope track.

  • varsityballin

    OMG, IV BEEN WAITING FOR THIS TRACK FOR 2 YEARS TO BE RELEASED. FUCK YEAH!

  • markaveli

    RIP to the GOAT.

  • GODr.

    Shouldn't say featuring 2pac. The sample is weak and of poor quality. Nice song though.

  • George Clooney

    HOLY SHIT THIS IS SUPER AVERAGE AND OLD SOUNDING!!

  • nuck

    NICEEEEEEEE

  • http://vimeo.com/user677428/videos Chi2LA23

    This that West coast shit I love!

    Scarface & Devin bless this track nicely.

  • Actual/Factual

    nothing like some spice 1. dopeshit

  • Charlie_Ray

    Yo i produced this! Surreal feeling. @charlieray86 *plug*

  • lonestar playa

    hahahahaha...........spice 1 ain't changed after all these years! neither my heros Devin n Scarface! GOLDEN AGES 4 EVA (1995-1996)

  • http://vimeo.com/user677428/videos Chi2LA23

    @Charlie_Ray

    Sick ass beat man!

  • Faubs

    yeee

  • chronwell

    Real niggas dont D-I-Eee!

  • gregdeezy

    been waitin on this track to drop since it was playing in the background of one of devins "high ya'll doin" episodes....a year later it finally drops and its definitley dope

  • Ms.G

    This is some gangsta shit. I miss this!

  • Charlie_Ray

    @Chi2LA23 Thanx a milli!!

  • TheBayOnYaNeck

    Spice 1 is the realest check out " welcome to the ghetto"

  • Varsityballin

    @gregdeezy same here bro

  • jeff

    damn...nice track...i like the cant turn back sample a lot! WEST COAST

  • http://twitter.com/FUHNAHTIK FUHNAHTIK

    damn, this is nice. always good to hear some real west coast rhythm ... sick beat & Devin is a nice addition to the track.

    *Is this a 'Pac sample, which track is it off?

Singles

Joey Fatts - "Grindin'"

The Long Beach native tells us about the grind on his latest drop.

61 Shares
Comments Off on Joey Fatts - "Grindin'"
DOPE 14       0 NOPE
Singles

DJ Quik - "BBHMM (Remix)"

Oh, you thought he wasn't gonna hop on this?

109 Shares
Comments Off on DJ Quik - "BBHMM (Remix)"
DOPE 49       1 NOPE
Video

Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)

The Chi-Town MC mobs through the streets with his crew in his latest clip.

75 Shares
Comments Off on Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)
DOPE 27       8 NOPE
Singles

Chris Brown - "Liquor"

Breezy gets loose on his latest drop.

45 Shares
Comments Off on Chris Brown - "Liquor"
DOPE 9       14 NOPE