Dipset On MTV's Rap Fix Live (Video)

Cam, Jim, Vado, Juelz and Freekey sit down with MTV's Rap Fix Live.

PREVIOUS: Jim Jones – We Represent f. Omega

Show Comments
  • killa!no homo

    LOL KILLA SEASON 2

  • Dips

    DIPSET ALL FUCKING DAAY, WUTANG NEEDS TO GET OFFF THE MAP COZ THESE NIGGAS RULE THE UNDERGOUND NOwWww

    ARAABMUZIK NIGGA
    where wus santana btw...

  • PaC5

    these dudes deserve a major record label deal along wit araab muzik..they wud bring quality rap music to the rotation

  • AraaB

    Yea BOss of all bosses tapes were fucking classic.

    Slaughterhouse= Super lyrical internet NERDS LMAO that cant make good music either.

  • Cno

    Jim is such a cocky bastard. You would think he's the greatest of all time or some shit. I understand he's happy and proud of himself that he can buy his swag clothes but c'mon son. Fuck outta here with that cocky bullshit when you ain't nothin but a hype man.

    Cam is high as a motherfucker.

    Oh yeah, that boy Gist The Essence is quite dope.

  • http://www.bc-tw.blogspot.com bctw

    Juelz still mad Cam sold him off after holding him hostage for 2 years.

Video

Le$ - "Dickies & Gold" (Video)

Cruise through Houston in the latest video from the Jet Life rep's Steak X Shrimp Vol. 2 project.

3 Shares
Comments Off on Le$ - "Dickies & Gold" (Video)
DOPE 41       2 NOPE
Video

Kevin Gates - "2 Phones" (Video)

The New Orleans favorite shares a visual from his debut LP.

7 Shares
Comments Off on Kevin Gates - "2 Phones" (Video)
DOPE 45       8 NOPE