Fly.U's The Greater Than Club drops March 1st.

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • swagMEthafuckOUT

    Who dey want?
    SMOOKY

  • SomeGuy817

    Dope
    Fly U too dope

  • Jonnie H

    Fly U stay with dope features

  • SayItAintChris

    LMAO @ swagMEthafuckOUT soulja boy is the wackest rapper ever!!!
    BTW 2dopeboyz you guys are kinda late they put this on facebook a week ago.

  • http://cocotaso01.spaces.live.com/ Steph

    That beat at the very beginning....OMG that was wonderful

  • Bruh man from da fif flow

    Yo what kinda hat is that kendricks rocking? Not the brand just that style, i need me one of them

  • NutsAreBiggerThanYours

    fuck your mom's house

  • RIKO

    K Dot!

  • Joey

    i needa hear this track asap!

  • Rare Air

    The 6 thumbs down on this came from true herbs

  • Jaffe

    Them Fly U. boys is dope. TGTC gonna be major.