.
  • G.R.A.M.Z

    Your forgiven, pussy.

  • http://EXCLUSIVISTNYC.WEBS.COM THE REAL G.R.A.M.Z

    I DID NOT SAY THT MEKA ....ALL THO THT WAS FUNNY LOL

  • Maga D

    LMFAO @ first two comments. If the 2nd one really is GRAMZ though, I'll check this tape out. Not too into sweets, but just wanna check it out.

  • thE REAL G.R.A.M.Z

    @maga yea its me bro http://www.exclusivistnyc.webs.com ...catch up

  • THE REAL G.R.A.M.Z

    O YEA....#TWITTER @GRAMZD

  • bucknasty

    if the MC is as hungry as i'm right now looking at that cover...this is gonna be a good tape. dling as we speak

  • http://twitter.com/odabutcher @OdaButcher

    LOCO LIFE all Day #4FUN ! If you know Hip Hop you'll appreciate this here ! Nuff said...

  • Maga D

    So on one listen, gotta give G.R.A.M.Z his props, did your thing on the tape my man. I'm gonna give this some spins, great tape. Ayo, but I can't remember the last time I seen an artist comment on here. I think TiRon commented on here once, that's about as down to earth as you can be today in the music business, haha. Good look

  • the REAL G.R.A.M.Z

    @maga hey bro jus being me..real recognize real...#salute..spread tht word

  • Umm. . . Unknown

    @Maga D J. Cole Commented Once Too.

  • eric

    damn this shit is pretty cool. ill send it around to some of my boys and get ur name out there homie. keep grindin

  • http://www.the87stickupkids.com Deacon87

    Been down with what this cat has been doing for a minute. Happy to see he keeps raising the bar on these cats.

  • eric

    the 24 store goes in

  • red

    I wasn't going to download but once I saw that G.R.A.M.Z. raps along with ScienZe I knew this would be some real hip hop.
    I can't wait to give this a spin.

  • http://twitter.com/SweetTthaillest Sweet Tweet

    @yelerr FUCK YOU AND YOUR OPINION, MY NGGA YOUR IRRELEVANT....... ANYWHO, YOU'VE OUTDONE YOURSELF AGAIN G.R.A.M.Z, THIS HAS TO BE THE BEST ONE YET, LOOKING FORWARD TO WHATS NEXT, KEEP GRINDIN LOVE

  • http://www.facebook.com/AD1986 Ay, D!

    Ay, this shit's cool...really tho'.

  • Mr. West

    This is dope.

  • john_dough

    yeah, tape is dope, suprised, neva heard of him b4, is there a mp3 file? this is wav.

  • slim

    cant front this tape is dope as fugg....

  • http://adebisi-epk.blogspot.com Adebisi

    Lets Go! BLAXLIFE.

  • http://flagshiplabel@yahoo.com k

    Hot

  • http://megabone.com Bready

    Gramz smokes too much. This mixtape smells like Headband!!! Rock this shit!!!!

  • Chucko

    I was the first bloggers outside ny who interviewed him and featured his music hard keep up the good work. They just catching up Fsl/Blax Life

  • BunzinoCEO

    LOCO LIFE LOCO LIFE LOCO LIFE! GET WITH IT OR GET GONE! GRAMZ killing it right now!!!

  • BREE GOT KICKS

    YO THIS IS MAD ILL GRAMZ... LOVE IT ON EVERY LEVEL U DID UR THING SIR KEEP MAKIN' THAT REAL LIVE SHIT AND ITS CUPCAKES FOR LIFE.....

    #TURNITUP

  • Boogie Kush

    this shit plays out like a album...not a mixtape #dopeness

  • http://www.facebook.com/iamstandfirm iamstandfirm

    "Broanomics what up bro, how you go'n bout it..."

  • djchase!

    Another classic from my nig G.R.A.M.Z keep up the good work bro , D.J. Chase certified

  • http://Www.Vulkanthekrusader.blogspot.com Vulkan

    This is a dope ass tape