Ro Blvd - BEAU

Another cut from the LA producer's upcoming Produc Placer 6: Shenanigans, dropping next Monday (February 28th).

DOWNLOAD: Ro Blvd - BEAU | Mediafire
PREVIOUS: Ro Blvd – DOODOOBROWN f. Nash (of 87 Stick Up Kids)

Show Comments

    I still wanna hear the full version of "Nosy People" wit Thurzday

  • Gangstasauce

    Track is interesting, kinda mellow but it thumps though.

  • P.

    what's up with the shitty sound quality?
    like it btw

  • aes

    Add Crosby Connolly as a facebook friend. Follow him on Twitter. Peep his blog. The Journey Through Law School DOT com


Meek Mill - "Preach (Remix)"

Meek takes on Young Dolph's breakout single.

Comments Off on Meek Mill - "Preach (Remix)"
DOPE 14       105 NOPE

Casey Veggies Unveils 'Live & Grow' Tracklist

Dom Kennedy, Ty Dolla $ign, Dej Loaf, Hit-Boy, and more join the L.A. native on his upcoming debut.

Comments Off on Casey Veggies Unveils 'Live & Grow' Tracklist
DOPE 46       5 NOPE