DJ Premier & Pete Rock. Shut Up & Watch pt.2 (Video)

Again, you read the damn title.

PREVIOUS: DJ Premier & Pete Rock. Shut Up & Watch. (Video)

Show Comments
  • http://hulkshare.com/7onnpwk3fpqt Yessir

    Click my name for the Mos Def track they played. Mos Def - Cream of the Planet

  • http://atltangent.com komplexx904

    When are we gonna get the Rock/Primo album.

  • InsertNameHere

    Pete Rock Vs DJ Premier will be a classic

  • HipHopEternal

    Anyone know the name of the song they were listening to at the 2:40 mark?????

  • joeyc

    @HipHopEternal > Ski Beatz (ft. Stalley) - S.T.A.L.L.E.Y

  • http://twitter.com/jtn15 Jackson

    I wish I was Big Chop, in there probably soakin up so much game.

  • HipHopEternal

    @joeyc STELLA is the song that starts at 3:45 mark. I wanna know the first song...starts at 2:40 mark. Thanks anyways...

  • b ali

    the song is cream of the planet but its a remix or something cuz it doesnt sound like the one they shot the vid for. they need to release it asap tho cuz it sounds nice

  • http://www.2dopeboyz.com Yessir

    @HipHopEternal it's Mos Def - Cream of the Planet w/ a new beat like a remix or something. It'll prolly be on Ski Beatz 24 Hour Karate School 2 Album that's set to drop soon.

Singles

G Herbo - "Just Bars pt. 2"

The Chicago tornado offers up five more minutes of pure raps.

4 Shares
Comments Off on G Herbo - "Just Bars pt. 2"
DOPE 23       28 NOPE
Singles

The Outfit, TX - "Mac 90"

Machine gun funk (or, my Uzi weighs a ton).

12 Shares
Comments Off on The Outfit, TX - "Mac 90"
DOPE 13       9 NOPE