Mac Lethal: An Ode to Charlie Sheen's Tiger Blood (Video)

More fast raps from the homie Mac. Also, Charlie Sheen has joined Twitter.


Show Comments
  • Seif

    Lethal is lethal. Fuck Sheen

  • Detroit89

    the beginning of the fast rap was so fast it just sounded like he was mumbling loudly. but still beastly, i just wonder if the dude can freestyle off the spot at that speed without writing it down or memorizing, like straight off the spot.

  • doubledouble

    That's fucking hilarious.

  • hahahahaha he used the hook from Professor Brothers!!!!! this dude is consistent.

  • Washington, Washington. Six foot twenty, fucking killing for fun.

  • just feel uncomfortable,

  • ejirgijero

    anyone dumb enuff to think that last part wasnt sped up? gimme a fuckin break idiots

  • im almost positive when he starts rapping fast it is sped up cause he started sounding like a fucking chipmunk lol

  • Onederin

    I hope you're kidding...I hope you're kidding. I'm just going to assume you're kidding.

  • i've given him credit for the fast raps in the past, but this was definitely sped up.. and not even done well.

  • Chea

    Charlie sheen killing the game right now this nigga is my idol

  • GoPhillies36

    hahahha, clearly the speeding up was overdone, because he just snorted some coke. thats the joke...

  • lil saggy

    did he just bi-win omg lamooo

  • @GoPhillies36 if that was intentional then i gues its kinda funny.. but not when every "fsst rap" he does is under scrutiny.

  • ^ well said

  • Bigwill

    Charlie Sheen is living the american dream

  • danny's definitely sped up look at the hand motions..


  • hit up my page mac lethal

  • Mac Lethal

    Every fast rap I do isn't under scrutiny. I win regardless.

    But no, it's not sped up. The key to rapping that fast is practicing rapping like a ventriloquist. I even fall off beat a bit in this because my brain can't process triplets that fast. I tried it a bunch of times.

    Anyways, many people have seen me do this live.

    DJ Raptor, what's your page? Get a hold of me on twitter or FB or something.

  • shout outs to the RR brew. i heard mac be drinking that good shit

  • ATL

    hahaha funny as hell

  • big Kid bowser

    up until the fast rap that was funny shit. once he went in he fucked up the song.


Weekly Dope v.22

Featuring new music from Joe Budden, Eminem, A$AP Rocky, Common, Kendrick Lamar, and more.

Comments Off on Weekly Dope v.22
DOPE 7       1 NOPE

Ty Dolla $ign - "Stealing"

One more before Ty$' Campaign ends.

Comments Off on Ty Dolla $ign - "Stealing"
DOPE 19       7 NOPE

M.I.A. Releases Her Last Album, 'A.I.M.'

After five critically acclaimed albums, the musical lightning rod calls it quits...

Comments Off on M.I.A. Releases Her Last Album, 'A.I.M.'
DOPE 33       9 NOPE