Drumma Boy – Round Me f. Young Buck, 8Ball & MJG

DOWNLOAD: Drumma Boy – Round Me f. Young Buck, 8Ball & MJG | Mediafire
PREVIOUS: Young Buck – Came Back (prod. Drumma Boy)

Show Comments
  • yo

    you guys is late on this..its like a year or two old and it even has a video to it

  • Anonymouse

    Eek, had this on the ipod touch touch for ages, with tags but still.

  • Bryan

    Ya this is on the Back On My Buck Shit mixtape..

  • damn

    Kenny Ali & J Trip Feat. Young Buck – Millionaire

    6TREG Ft. Young Buck – Kurtis Blow/ Hard Drugs (Official Music Video)

    Should Get Posted Cuz There Dope !!!

    But Still Check out the rest cuz there newer than " Round Me "

  • J

    Old..... but I bumped the shit outta this when it came out 12 years ago.

  • J MAR

    Theres a Drumma mixtape with this too but Drumma's verse is different.

  • DAME

    haha yeah. old, but this is STILL my song.

  • sweeee

    daimn young buck went the fuck in!!!

Mixtapes/Albums

Weekly Dope v.13

Featuring new music from André 3000, Isaiah Rashad, Danny Brown, Jeremih, Gucci Mane, and many more.

0 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.13
DOPE 10       4 NOPE
Video

Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)

The alternative version, found on Stoned on Ocean, gets the visual treatment.

0 Shares
Comments Off on Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)
DOPE 50       3 NOPE