DeShaun Dupree Holton (October 2, 1973 – April 11, 2006

Paul Rosenberg let this track go to celebrate the life and times of Proof, who died five years ago on Monday.

DOWNLOAD: Proof – The Fizzo f. T3 (prod. J. Dilla) | Mediafire

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • P-souL

    WOOOWW WHERE THA UGHPH Rosenburg GET THIS!? Ill Ass Jay Dee Beat. RIP DILLA & PROOF!

  • Bstyles

    Detroit's Finest on one track
    R.I.P

  • KOOKYLADIBABY

    I miss you proof.........R.I.P *kiss kiss to heavens above* p.s Proof and Dilla watch over my moms...shes the red head thats drinkin whiskey huggin yall all the time tellin yall bot me!!! #Detroitloveforever

  • Nito

    Did they make this song I'n a studio in heaven and then sent the track down to us to listen? The Jay dee beat is amazing

  • rympul

    proof looks like chapelle

  • Some rap fan from da 831

    RIP

  • GeeZuP

    Man Proof was dope as fuck best member of D12 in my opinion and Jay Dee greatest producer of all time hip hop hasn't been the same since...RIP

  • http://helloeleeoh.tumblr.com Kohm

    RIP
    Big Proof will forever be one of my favorite rappers
    Shady records and hip-hop in general lost a lot when we lost him

  • 8 Mile

    Who the fuck would thumbs this down?

  • http://twitter.com/krsdaruler krsdaruler

    great track great beat R.I.P. dilla n proof

  • SwishasNKush

    Rest In Peace to the both of them.

  • PC Groove

    thank you Rosenbergggg!!! I'm gonna hear this Dilla beat in my dreams tonight...RIP Proof & Dilla

  • b.

    holy wow.........

  • Oak

    Best out of D12 by far. RIP homie.

  • Oak

    Damn I dl'ed without even listening.

    Some great talent from the D. Its too bad Proof & Dilla are gone but their music lives on. RIP.

  • Big Worm

    i hope the one person that hit the dislike button family's dies of super aids

  • Cali760

    Damn it's been five years?!

  • garrettt

    I wanna thumb it up again

  • dubs

    Damn who disliked this ish? Proof and Dilla, classic combo

  • amendalvi02

    Hello Everyone!
    ~~ Bla ckWh iteCup id ℃’○M ~~is the be’st and most succ’essful d’a’ting s’ite many Magazines Rated the International D’a’ting s’it’e for Bla’ck W’hite Si’ng’les and Personals who are see’king long lasting and enduring rela’tionships. Meet Int’erracial singl’es for friendship, d’ating and roma’nce, photo personals, instant messages, chat and more.wait…@@@@

  • Washcloth: the son of Towelie

    A 5-Elementz leftover?

  • EA

    holy fuck, this sonically ridiculous, i don't understand how dilla had such a ridiculous ear.......everything flows

  • Max

    this is the type of stuff that keeps me comin' back to this site. regardless of all the hypey music that gets thrown on here, which is countered by some dope stuff too don't get me wrong, its homage to dudes who honestly I my ears may have been acquainted with, but didn't really know. anyone who hates on these two dudes need to sit back and just listen

  • Mr.West
  • 305

    I CAN STILL REMEMBER MY BOY RINGING ME AND SAYING YOU HEARD ABOUT PROOF, AND I WAS NO, WHAT...............

    SHIT MAN TIME FLYS.

  • mmkayy

    RIP Big Proof & Dilla

  • kohleann

    what up with the lloyd album? it's supposed to come out next week with that "miss that pussy" track ft. andre 3000. can't wait to hear his verse...

    is that album still droppin (with the full length track), shake...?

  • Ben

    What year is this fromm??

  • jay

    this shit sounds incredible. wow.

  • Gordon B.

    Damn this beat is smooth and Proof compliments it perfectly.

  • D3TROIT

    This Track = F*cking Flawless

    1,00000 / 10

  • http://www.twitter.com/T_VIZZY T_VIZZY

    R.I.P. Proof & Dilla....Above the Clouds

  • AJ Stay Paid

    who were the 5 douches that gave this a thumbs down ..no taste in music at all

  • H7

    @Ben

    It's from 1994.

  • thai-stick

    #

    Damn it’s been five years?!

    Cali760 said this on April 12th, 2011 at 3:05 am
    --------------------------------------------------
    #

    @Ben

    It’s from 1994.

    H7 said this on April 12th, 2011 at 3:52 pm
    -------------------------------------------

    f#ck me. this shit is 2dope. back from the dead

    RIP

  • thai-stick

    one of the best posts one here EVA

  • cool

    @rympul proff look like a combo chappelle and chris rock,
    this song is too nice! makes me want to relive those good ol days shit 94 was a good year for music. never heard this song before, but i wish i did, and im glad i heard it now.