Ill Hill Society - Kill 'Em

Something new from Hawai'i's Flip the Bird camp. For more info, hit up their bandcamp page. Peace to Kwalified.

DOWNLOAD: Ill Hill Society - Kill 'Em

Show Comments
  • PRIE

    /\ iLL HiLL Murdered this track! chee! FLIP THE BIRD #HawaiiHipHop

  • swagswag

    #swag #50stateKIDZ

  • swagswag

    #swag

  • Rudified

    Ill Hill did it again

    Take em to the motherfuckin' hill / \

  • Codeine

    Big ups to the homies. Them Ill Hill boiz ain't nuthin to fuck with yA heARD mE... /\

  • dopenesss

    Fuck Yes!! / \ *throws up the hill

  • these racist fucks!!!!!!!! i love this shit!!!!! i thank you!!! my dick thanks youuuuu

  • hihater

    ill hillbillies..... nice artwork to go along with the heat...

  • Wainae

    IDK about y'all but it's decent lol

  • the homies killed it CHEE! /\

  • thisiswun

    IllHILL!! FTB

  • Creedence

    Take dem to the HILL. Good job you guys. FTB!

Songs

Freeway - "Primates"

Produced by Big Ape.

0 Shares
Comments Off on Freeway - "Primates"
DOPE 32       3 NOPE
Songs

The LOX - "Feel My Pain" f. Rick Ross

Could this be a sign that We Are the Streets 2 will be arriving soon?

0 Shares
Comments Off on The LOX - "Feel My Pain" f. Rick Ross
DOPE 58       63 NOPE