Songs

kGb – Life Therapy f. Nitty Scott, MC

blame it on Shake July 2, 2011

Connecticut’s kGB links up with Nitty Scott and Queens producer Simple Simon for a new one.

DOWNLOAD: kGb – Life Therapy f. Nitty Scott, MC (prod. Simple Simon) | Mediafire

  • S.Camile

    Love It!!! Sounds so good.
    Great Job!

  • gumby

    good job man..this is gumby checking in….undmg all the way..

  • P.bucks

    kgb … dope stuff right here. Keep it going.

  • YeBoy

    Feeling This

  • Kyle

    this song is tough.

  • MTR

    this is hot

  • Langston

    song swagssss

  • CS

    Dope. Nitty Scott, MC sounds good over this type of beat.

  • Rae

    me likey =]
    but 4real that beat is tough

  • Jay

    This song is tough tho, good to hear real music cuz its very rare. kGb keep doin ya thing.

  • 2

    don’t know who this guys is but that was sick

  • swizz

    THIS IS GOOD

  • Omega Dolla

    This is epic we need some more KGB

  • Khalil

    we need more kGb. can’t get enough

  • J Mack

    keep bringin that good music boy- let em know wood births talent.

  • yblayz

    good shit kGb. its been a while and well worth the wait.

  • DiS a New World Order 2k dis music shit maan…KGB Hood shit Cuhz!!!!…fuhk wess 4 da radio dis wess 4 da soul..keep em comin

  • mook

    Ting mad K.B.G lyrical monster

  • dwqwwerq

    ur gonna post a CT rapper and it ISNT chris webby??? ur a racist fuck. everyone round here knows webby is untouchable

  • thabosshimself

    This beat is hard, definetely a must listen

  • maine the puppetmaster

    definitely. life knowledge is me all da way. THIS SHIT HARD BUT PEOPLE’S MIND AINT EVEN ON DIS TYPE A SHIT. Y’ll KNOW WHAT I MEAN

  • “ur gonna post a CT rapper and it ISNT chris webby??? ur a racist fuck.”

    you do realize i’m white myself right? haha… good fail you got going on.

  • dedxsad

    webby falls in the same catogory as soulja boy, waka, and gucci in my book

  • Alex

    Hi. i loooove this!! your great im sooo proud keep doin your thing boy

  • bobo

    yo dis is straight blazin