Nikki Jean - Million Star Hotel f. Lupe Fiasco & Black Thought

Off the incredibly sexy songstress' new album, Pennies In A Jar. If for some reason you need more reason to buy, head over to AOL to stream the entire thing before hand.

DOWNLOAD: Nikki Jean - Million Star Hotel f. Lupe Fiasco & Black Thought

Show Comments
  • boywonda

    LUPE BACK LUPE BACK!

  • P

    Right move Shake, from what I know you can't blame Lupe for another man's actions

  • Thought Back

    "WU TANG OR THE KLU KLUX" -Thought

  • word?
  • Party in the LUPE

    LUPE #1

  • marty mcfly

    Really good song.

  • really enjoyin this record

  • Pops

    Been looking for a download link for this chick's album but can't find one.

  • I. love. her.

  • hot damn, 2 top 10 DOA on your album? not bad

  • GR

    Nikki Jean and Lupe both on DJ Deckstream tracks, remember that.

  • TheCorner

    Wow this wack bitch get some1 like black thought n lupe on a track?

  • TheCorner

    Lol i really thought it was Nikki minjah lol my bad

  • Next Level

    so now lupe's allowed on the site Shake u bitch thought u would stick to yo guns

  • FNF up!!!

  • Melo11

    Yo this chic is soul da bomb. Not R&B. But soul. i can dig her with those melodies. Gone def check that album out. And Lu & BT was str8 too

  • NikkiJeanStan

    I AM BUYING HER ALBUM. this women pretty as fuck!!! you see her on Youtube all sweet and classy lookin? This IS "wifey" material.

  • T-Dot

    SHAKE POSTED LUPE

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    GOOD LOOKING SHAKE

    WELCOME BACK FROM THE DARK SIDE !!!

  • illicitly ill

    Insert obligatory comment about Shake posting Lupe, second time in a couple weeks too. Dope song though, soulful and dope lyrics from both rappers.

  • dope song but it seems more like she is the feature not the somg's "star"

  • Yetti
  • nigga

    u niggas got this shit tagged all wrong and shit

  • I purchased the iTunes pre-order... Right before she gave me a CD. (I should've waited 3 minutes more) *ha* JOKES! Best $7 I ever spent... Literally!

  • lupe

    eh yo thanks for puttin lupe music back. one love

    deuces

  • StizD

    shake u took the high rode. good stuff. good site

  • whoa, nikki jean was ill on this! imma havta dload the album now...

  • "so now lupe’s allowed on the site Shake u bitch thought u would stick to yo guns"

    ive always posted tracks that feature lupe. im not gonna shit on artists for working with him. or stop promoting them.

  • damus

    Shake rhymes with flake.

    in other words... OFWGKTA LITTER LIFE LOITER SQUAD DGAF.

  • Who wouldnt like this?

  • Bowski

    Been looking for a download link for this chick’s album but can’t find one

    I FOUND A LINK AND ITS A GREAT ALBUM

  • D3TROIT

    THANKS FOR THE LUPE 2DB !?!?!?!?!?!?!? SO EPIC

  • Meh

    Can somebody explain why Lupe songs aren't supposed to be posted>

  • Lupe Fiasco

    That's right Shake, tell them who's ur daddy.

  • Pusha T

    "ive always posted tracks that feature lupe. im not gonna shit on artists for working with him. or stop promoting them".

    then how come my track with Tyler wasn't posted ???

  • marty mcfly

    ^^^ Cause that song sucks.

  • jaay

    Haha hell no, Trouble on my mind is fucking awesome

Weekly Dope v.01

A mix of the best tracks of the week—featuring JAY Z, Gucci Mane, Trey Songz, Meek Mill, T.I., Lil Wayne and more!

10 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.01
DOPE 35       8 NOPE
Singles

SiR - "Tricky"

This thing called love.

14 Shares
Comments Off on SiR - "Tricky"
DOPE 35       1 NOPE