Grynch - Mister Rogers (prod. Jake One)

Oh shit... I can't with the cover haha. Classic.

DOWNLOAD: Grynch - Mister Rogers (prod. Jake One) | Mediafire
- The song is also available on iTunes for those wanting to support.

Show Comments
  • Pops

    Beat is ridiculous, as to be expected from Uno, and Grynch pretty much killed it.

  • damus

    god damn jake one isn't even fair.

  • Blue

    It sounds way too much like U-N-I's "beautiful day"

  • Team Zilla

    Grynch's NEW video for "All I Wanna Do" feat. Sol

  • Axel Folley

    ^ Quit spamming Sol, it's a bad look..

  • Certs

    Wow, Team Zilla definitely is a spammer! This song is dope, that, "All I Wanna Do" is not.

  • stem


  • turftalka

    @Axel & Certs you do know that Sol & Grynch are friends, right? It's only spamming if it's some random ass dude posting wack bullshit, but yeah Grynch & Jake were fucking dope on this shit.

  • flip

    Hey morons, that video is Grynch's off his album. And its dope, especially Sol's part. Seattle puttin it down!

  • Karsten



Jeezy: Seen It All Live (Documentary)

The good pastor prepares you for Church In These Streets with a look back at his Seen It All tour.

Comments Off on Jeezy: Seen It All Live (Documentary)
DOPE 19       3 NOPE

Laelo - "She Said" (Video)

Off Deeper Than Plenty, Higher Than Most out now!

Comments Off on Laelo - "She Said" (Video)
DOPE 6       2 NOPE