Locksmith just dropped his new mixtape I Am Lock. With production from Ski Beatz, E-A-Ski, Left and G Koop. Tracklist + Download link after the jump…

1. That Bullshit (Prod. by Ski Beatz)
2. Fuck Life (Prod. by E-A-Ski)
3. I'm On One (Freestyle)
4. Mad World (Prod. by Left)
5. Random Thoughts (Prod. by E-A-Ski)
6. Special Lady (Prod. by Left)
7. Wendy Day (Prod. by Left)
8. Fuck Excuses (Prod. by E-A-Ski)
9. Out Here In The Rich (ft. Frank Niddie & Don Black) (Prod. by G Koop)
10. Preach (Freestyle)

DOWNLOAD: Locksmith – I Am Lock (Mixtape)
PREVIOUS: Ski Beatz & Locksmith Live in NYC (Video)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • Breal

    bay area's j. cole

  • DC

    Naming him bay area's j. Cole is downplaying him. He's the bay's Locksmith bc nobody is like him. Has his own style and flow. He'll doo doo on j Cole, lyrically

  • tony montana

    ive been listening to lock since i saw rare form on mtv jams , great to see a west coast rapper comming up. i can see the whole rap game changing starting with lock and k dot west coast stand up !

  • http://2dopeboyz J Dub

    Ill! I been waiting patiently on this one. Yall need to do the knowledge on this guy! Check out Sway & Tech freestyles, Rare Form EP, The Locktape, or any of his many monstrous freestyles. This dude is a beast

  • tony montana

    @j DUB , what sway and tech freestyles?

  • http://Shy Shy

    GET EM, LOCK

  • shane

    back to lyricism, dude spits.

  • http://facebook.com/AD1986 Armand.

    Thank you. I've been waiting to get a hold of "Mad World" ever since I saw the studio session of it.

  • OAK

    I been listening to Locksmith since he was part of the frontline back in 03-04 cuz.

    And how is he like J Cole at all? They are completely different emcees. I would hope that Lock could get that mainstream success but Bay cats don't typically get that.

  • Iodine

    Mixtape cover is meh, but this tape fucking goes

  • spinninallday

    CAN'T LIE: I NEVER TOOK THIS MAN SERIOUSLY AT ALL WHEN HE WAS ON GRINDTIME... NEVER ONCE DID... I'M FEELIN THIS THO... WELL... THIS AND THE OTHER THINGS HE HAS PUT OUT SO FAR...

  • Mr. J.O
  • swk

    this guy is hella dope.

  • J.O

    His battle skills are super dope! Some may remember he was on that MTV battle show back sometime ago with Wreckonize, Reignman..etc. To say he is lyrical is a understatement... I seen him chew up dudes on Grindtime

  • Nah_dude

    this tape is dooope! real hip hop n lyrics at the pinnacle....real shiit u can relate to

  • Jason

    who gives a shit about the cover, lets be real any you wanna be emcees posting..if you met him on the street had to battle him or even go in on a cypher...you'd get ate alive. and you fear the lock you just lie to yourself.

  • b

    Dope dope dope

  • dub-blocc

    this tape be stupid slappin!
    im glad to be an original fan of locc. glad he shook left cuz that nigga got chewed every single track.
    locc goes hard on this shit, if yall aint got it yet, DL this shit immediately!