#MixtapeMonday

And here comes the mixtapes. Next up to bat (Fat Joe beat everybody to the punch) is the young gunner's collaborative project with producer Cardiak. Tracklist and link down bottom.

DOWNLOAD: Young Chris & Cardiak – The Revival (Mixtape)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • d easy

    here come the mixtapes, in least anticipated order lol

  • bzo

    ima be damn upset if this ASAP rocky dont come out before i gotta bounce to my probation meeting

  • thefactz

    didn't jay-z drop this lame a long time ago? dude just trying to make a career of sounding like jay-z's clone lol... fake wannabe, just like joe budden smh

  • eh

    Dude had the flow before he met Jay Z and Jay changed His flow AFTER meeting chris check the history

  • Topdown

    Heard the whole mixtape. The only good song is Flatline with Lloyd Banks. Everything else is mediocre.

  • bzo

    jay-z jocked young C's flow. get it right.

  • E-Fresh

    Peeps beat me to it. Young Chris is dope man. Jay didn't give young gunz a fair one. Tough Luv was a good album

  • mike

    young chris last 2 tapes were beyond horrible, not even interested in checking this out.

  • Danny

    @thefactz DONT KNOW SHIT HE IS A LIL WHITE KID WHO LISTENS TO OFFICER RICKY

  • http://facebook.com/spinninallday spinninallday

    @MIKE, BEYOND HORRIBLE? iono bout that... network 2 and re-introduction were both dope... not sayin you, but alot of people want artists to stay in one lane... LOL not gonna happen...

  • Jonesy Stark

    Last tape was reaaaaaaal weak, but I gotta give dude a shot to get me back on board.