Audra The Rapper - The Motto f. SIYA

The Maybach mistress links with Brooklyn's SIYA for a loosie track over Drake's "The Motto."

DOWNLOAD: Audra The Rapper - The Motto f. SIYA
PREVIOUS: Audra The Rapper – Sweet N Sour Cypher f. Tabi Bonney, Javier & Uptown XO (Video)

Show Comments
  • delco9

    man this bitch aint in no mmg she gotta stop claiming them i have yet to see any of them every associate with her not even wale who both from the dmv ross co signed her one time

  • jomoses

    Is she really on MMG? Havent seen them EVER mention her... on a side note.. she got body... Im already getting annoyed by all the wack Motto freestyles though, I can tell niggas about to overkill the shit.

  • EC

    was i the only one to hear them say fuck white girl mob??

  • kanye east

    subject A: officer ricky with long hair

  • tomhard

    they murked it.

  • Verse1ne

    When is the next time we will see a female rapper who ain't half naked on their own album cover?

    f'n ridiculous.

  • EricDean

    Audra doesn't ride the beat very well. And that long pause at the beginning wasn't necessary. Siya murked Audra on her own song - should be Siya feat. Audra the Rapper.

    And the whole "F*** White Girl Mob" is so lame. They're so easy to come at because they won't come back. That's like taking shots at the special ed kids on the playground. If you really want to go at somebody, go at somebody hard. That just makes you look lame.

  • chronwell

    Nice picture!

  • I was on Ustream the night Siya and Audra laid their verses for this,I was skeptical in the beginning but it came out pretty good...S/o Smokahontas and that NIGGA Siya!!! LOL

Opinion

Midyear Report: Top TV Shows (So Far)

From The Walking Dead and The People v. OJ Simpson to Game Of Thrones and Daredevil, here's our Top 10 shows of the first six months.

0 Shares
Comments Off on Midyear Report: Top TV Shows (So Far)
DOPE 9       6 NOPE
Opinion

Midyear Report: Top Emcees (So Far)

From Royce 5'9" to Chance the Rapper, here's the Top 10 emcees of the first six months.

0 Shares
Comments Off on Midyear Report: Top Emcees (So Far)
DOPE 27       19 NOPE