.
  • BadaBoom

    YOU KNOW I BEEN WAITING ON THIS ALLLLLL MORNING! SAVE OUR SOULS!

  • http://soundcloud.com/tuelv 12

    GREATNESS. Been waiting on it for soooo long! Go Add-2!

  • http://www.whoisdansully.com Dan Sully

    Add-2 is the truth. He's one of the most important voices in hip hop to come out of the Chi in years. I've been looking forward to this project.

  • jose

    Add-2 is dope. he always comes through with dope music.

  • SOS

    ALBUM OF THE YEAR!! SAVE.OUR.SOULS!

  • ddave

    Thank you sir. We been waiting on this.

  • DC93

    Add-2 is always promoting the right life style to live and has bars for day. Just downloaded it bout to be playing it in the car the whole weekend. SAVE OUR SOULS!!!!!

  • http://www.makethebeats.com Prophecy

    Must download...

  • Lavonna Williams

    Just got through with my Save our Souls download,always have to support Add-2, Chi-Town in the house!!!!

  • Downtown

    EVERY TRACK IS GOLD! mad respect for Add 2 this mix tape is well worth it

  • CiTY

    Add-2 deserves to be mentioned with the likes of Kendrick Lamar, J.Cole and any other artist who is getting similar global attention.

  • http://www.soundcloud.com/DreBrown DreBrownBeats

    This joint is too ill. Add-2 delivers another classic that I can listen to from top to bottom!! Bumpin this for the months to come.

  • Igotcha

    Add-2 IS that nigga.

  • Carey

    The truth is here!!

  • T.E.X.A.Z.

    MOST ANTICIPATED MIXTAPE OF '12!!

  • BadaBoom

    Mic Jack is siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiick!

  • Big Pugg

    Hell Yeah!! I know this shit is gonna be good. Just noticed that's Rosa Acosta on the cover.

  • Igotcha

    I haven't listened to an album like this in...I don't even remember. Lyrics and flows for days. Beats to match the lyrical talent. The subjects of his raps ranges off too. I can't believe this is free of all things. It's crazy. This is something I'm going to be listening to years from now. I can't possibly see this being topped this year. And that's just how I feel about it.

  • GeeZuP

    The realness is back! Add-2 is the future fo real ya dig!

  • Сhatham83

    Listening to this project I can honestly say this might be one of the best mixtapes ive heard in a while. Add-2 took his time and made an ALBUM. No matter which way you cut it Add comes with it. Theres deep songs like Sunday Morning, Cotton Fields, Modern Day Coons and then straight backpacker music like Going Going Gone and then smooth shit like Love Jones and just full out amazing stuff like Show Out. Not to mention what he did to GHetto Dreams wasnt even fair. Save Our Souls was WELL worth the wait. Gonna be playing this one for a while

  • Jus Sayin

    Damn that love jones joint is smooth as butter!

  • http://facebook.com/mobbshallow MobbShallow

    This tape is so fucking ill. Not sure if its just me but was the Mic Jack song a diss to LIL B??? If so HELL YEA BOUT FUCKIN TIME!!!

    "pissing in the pot lil b keeps cooking in" - Add-2

  • Jazzmatazz

    The link does work for me.

  • Gervais

    This...is not a tape...this is an ALBUM! He SNAPPED the fuck out on Show Out. Add is giving me that feeling I had when I heard Kendrick and Lupe for the first time. An artist who's spitting something REAL but still lyrical and can make good songs. At this rate I don't see anybody fuckin with him. Plus what he did to Ghetto Dreams was pure beast mode

  • Сhatham83

    @MobbShallow I was thinking the same lol. He went IN on Mic Jack and that beat is naaaaaasty. Also the jawn with him and Sundown over that KHRYSIS beat?! Maaaan that shit GOES

  • http://facebook.com/mobbshallow MobbShallow

    Yea that shit was cray. Save Our Souls is all that Im playing today. I cant even listen to Macadelic after this. Its like going from a full course home cook meal to McDonalds $1 menu. #justsaying

  • http://www.doloclothing.com dolo clothing co.

    JOINTS ARE DOPE! ROCKING WITH THE HOMIE FROM THE CHI!

  • BadaBoom

    Save Our Souls was dope. From beginning to end its laid out nice as hell. Dope beats and dope rhymes and deep content.

    Add-2 >>>>>>> your favorite rapper (except for Kendrick)

  • david

    Has anybody got working links to 'tale of two's city' 1, 2 and 3? Meka, Shake, JES, anybody?

  • brooks

    "She like to kick it like Chun-Li and show her ass just like she Cammy"

    This nigga makes me proud to be from Chicago and I'm not even from Chicago.

    I promise you, if this nigga doesn't get picked up by a label this year, I'm done listening to music.

    I am thoroughly amazed how some one someone with such a subtle demeanor, yet has crazy relevant content and flows like a fucking beast can get overlooked. The industry should be ashamed of itself.

  • Trey Bones

    Add-2 dropped a whole bunch of gems on this project. This makes me excited for his future. You can't deny the man's vision.

  • Downtown

    i have so many good things to say about this tape i can't even put one comment down...

  • d

    No "Prelude to a Murder?" This must be a good tape to keep that out!

  • BadaBoom

    I've come to the conclusion that Vol.1 doesnt exist lol. It starts at 2 on up. Everybody wants to ask Shake or Meka but honestly its not even on Adds site either. All in all this ALBUM kicks ass. I think Prelude To A Murder was a warm up song like the 94 Style which are still on my ipod

  • Sarah

    I didn't even know this was coming. What a pleasant surprise. One Missed Call was solid.

  • daville1

    ive been waitin on dis 2 dropped 4 a min, & if any1 can get me his otha tapes id appreciate it

  • engineering

    One word DOPE!!!!

  • Сhatham83

    Cant believe I got this for free smh. Havent stopped playing it since i got it

  • Anderson

    my co-worker's aunt brought in $19189 a month ago. she is getting paid on the computer and bought a $588700 home. All she did was get fortunate and put to work the instructions shown on this link>>> lazycash1DOTcom

  • add2isthatdude

    the fact that there is NOT A SINGLE HATER COMMENT IN THIS WHOLE C-SECTION YALL KNOW MY DUDE IS FOR REAL A BEAST! CHI TOWN STAND UP!

  • Monty Python

    spam spam spam spam spam spam spam and spam *monty python voice*

  • word

    Add-2 is the fucking truth.

  • jdubb

    Mannneee THIS IS ALLLL KINDS OF DOPENESS!!! Add is def the truth