Blu – Everything’sOK f. Jack Davey (prod. Wajeed) [Unreleased Version]

Remember a year ago when the Flying Lotus-produced version hit the nets? Yeah... I do to. Now, Wajeed keeps his ongoing flood of unreleased gems going with the orignal version that he produced.

Kenny Fresh and I were going to release this mix on our Waajeed x FreshSelects project last year. The homie Blu asked me to remix the original version produced by Flying Lotus. After I finished this ruff mix, he asked for a two track of the instrumental to relay his vocal. He agreed to send it back so I could finish it…… It never showed up. To quote Jay-Z, “What the fuck you done to that?” — I gotta admit, those were the first words that came to my head when I heard what Blu (one of my favorite emcees) did to my remix. Well, It’s sorta like a remix of a remix. Check his version, here. I felt you should hear my original version and judge for yourself. - Jeedo

PREVIOUS: Baatin – Helleven (prod. Wajeed) [Unreleased Demo]

Show Comments
  • St.Louis

    I fucks with Blu no matter what...100.

  • Make EM Hen V

    W-A-A-J-E-E-D!!!! two A's - you guys STAY misspellin shit on here. LOL FAIL

  • Hollywood

    Blz, best emcee alive. fck what niggas think

  • LO.

    blu schemed this nga.

  • names

    dope, beautiful.


Jay Rock Sits Down With 'Ebro In The Morning'

From growing up in Watts to ducking Top Dawg, the OG TDE member continues his promo run.

Comments Off on Jay Rock Sits Down With 'Ebro In The Morning'
DOPE 59       3 NOPE