.
  • cool

    that...is his favorite Jigga verse? smh. Not even top 25 for Jigga. This series is kinda cool,but rappers should recite their own shit.

  • Jo

    What song?

  • peaceofpi

    Would be cool if you could grab some rappers that aren't nobodies for this series

  • http://twitter.com/ralphsback Ralphdudley

    memphis bleeks song 1,2 yall feat Geda K, lil cease, amd JAY-Z
    this verse is actually incredible

  • http://twitter.com/hardhittaz Hardhitaz

    I remember this verse....HAHA . PAYPA IS NICE THO i will be downloading his next project... anyone heard his tried to tellem with raekwon?

  • honigga

    i'm tryna keep niggas from killin u and u still talkin shit to me?
    you're not as smart as you appear to be!