Warm Brew - Kottabos (Mixtape)

Despite it not being midnight on the West Best Coast just yet, Warm Brew decided to follow EST with their latest release. No complaints here! Tracklist/download link (and a new video for the track WB) after the jump.


Directed by Aris Jerome.

DOWNLOAD: Warm Brew - Kottabos (Mixtape)

Show Comments
  • VL

    Amazing! Warm Brew 4LIFE

  • PRalines

    hmmm, these guys seem to be pretty hit-or-miss. that video's legit though, gonna have to check out the tape.

  • https://twitter.com/#!/LaidUpWithUrGf Harm

    I like it!!!!!!! its very unique def dont hear stuff like this n Chicago

  • 3stacks3hoes

    Hot.

  • Pdub

    Creep is the shit

  • FiveNine

    been listening to them for a minute, then saw them when they opened for schoolboy q. theyre dope, but yeah kinda hit or miss. def downloading this

  • luke

    dope!

  • DreTheMan

    wow! this album got some bangers! i fux with "Get It" mayne! shit gone have all the hoes shakin they ass ahhhh mann!!!!

  • GoDucks

    love this crew, been waiting on some new shit

  • DatRealShit!!

    Yoooo!! Dis dat shit right here!!!!!!! Got that smooth old skool LA feel that i fuckin miss!!! Good shit!! Keep that shit up! Got all the homies bangin dis shit all thru LA right now. 562132310!!!

Singles

Maino - "Summertime Freestyle"

The self-proclaimed King of Brooklyn revisits one of Beyonce's first solo singles.

37 Shares
Comments Off on Maino - "Summertime Freestyle"
DOPE 7       8 NOPE
Singles

Chinx - "Don't Mind Me"

RIP Chinx. Welcome To JFK out August 14th.

148 Shares
Comments Off on Chinx - "Don't Mind Me"
DOPE 31       23 NOPE