Bonus track off Spitta's The Stoned Immaculate, available now on iTunes.

PREVIOUS: Inside The Smoker’s Studio w/ Curren$y & Snoop Dogg (Video)

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • http://thehusker.com MidWestFlyest

    All the free music this dude gives out, yall need to go buy this shit! #jetsfool

  • mooger

    wtf it's not even on it ????

  • BenDoughVA

    Track is ok. I can see why it was left off... Album is bangin tho! Go get that!

  • MrZone666

    Yeah, wtf, are the bonus tracks iTunes exclusive? I'm not tryna wait around for Audio Dope III when I have the CD in hand.

  • Jr

    ^

    Bonus tracks are itunes only,but this song isnt on the CD or itunes version.

  • phil

    Bonus tracks also on amazon

  • midwestbeast

    nvr understood the point of bonus tracks. now i gotta go on itunes and spend more money when i already brought the album at best buy smh.

  • dirtysixchambers

    Where's the song with Jeezy???? Spitta tweeted that Jeezy killed his verse then wrote #TheStonedImmaculate.... So I assumed they did a song together do where is it????