Kelis Shares Her Thoughts On Nas' Life Is Good Album Cover (Video)

NME TV sat down with Kelis while out at the 2012 Isle Of Wight Festival where she shared her thoughts on ex-hubby Nasir's Life Is Good album cover, which shows Nas suited up in street clothes his wedding suit along side Kelis' green wedding dress. She also speaks on tour life and her work with dubstep legend Skream.

PREVIOUS: Nas – Life is Good (Tracklist)

Show Comments
  • F A C T

    Next question Kelis...
    What the fuck is that hanging off your nose?
    Hahahaaa

  • Tre

    I think it's dope that she was able to be objective about it even though it was clearly about her.

  • Lame, I was expecting her to give a more personal answer to them, but if she doesn't wanna talk about it, it's fine.

  • dave

    kelis still fine.ill smash idk bout wife.if nas dipped gotta be something cuz thats a conscious smart nigga lol

  • Scourge McFuck

    hey kelis... if you are touring so much why does nas have to pay a month what i make a year in alimony!!!??

  • david

    dress was green coz she was with him for the money

  • flo

    this girls a cunt LOL

  • SheNa$ty

    Touring with their young boy for the last year? Probably why she's robbing her baby daddy

  • fastflipper

    kelis = fail

  • LupeX

    Nas' album title 'Life is Good' is on point. U know u doing good when yur eX is looking worse without u. Damn, she fell tha fukc off! She looks hella haggard!

  • Mike

    Glad she responded the right way and not disrespectful, and I'm glad she isn't making music, thank you!

  • d-bo

    Fuck this bitch

Mixtapes/Albums

Weekly Dope v.13

Featuring new music from André 3000, Isaiah Rashad, Danny Brown, Jeremih, Gucci Mane, and many more.

5 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.13
DOPE 10       4 NOPE
Video

Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)

The alternative version, found on Stoned on Ocean, gets the visual treatment.

1 Shares
Comments Off on Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)
DOPE 50       3 NOPE