.
  • Kane Mayfield

    HELL YEAH.. i was right there... cats was LOOSING IT during Scenario

  • Maga D

    Shout out to Dinco D for having the nicest verse on Scenario. Whhaaaaat! you heard me.

  • JETLIFE116

    I know yall love the way its going down...(What Next's doe?

  • http://www.barronnetwork.com CHeeKZ Money

    damn i missed... feel like a dick

  • Dunswerth

    Goosebumps...

  • jiz

    Shit was crazy! Worth the trip from Boston and all the WACK openers. Gone every year except last year and I gotta say, havin a big headliner is dope but havin a line up that's dope all the way through was better. But Busta bringin out Smif-N-Wesun, Buckshot, Slick Rick, LONS and Tribe? Bananas!

  • Jjj

    Naw bruh busts clearly killed it then phife killed tip and disco tied third and sorry harlie no cigar.BROOOOWWWNNNN